Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Esintiler… Umuda uyumak!

Esintiler… Umuda uyumak!
 

Sana geldim dün akşam izlerin yoktu

Yoluma akıp gelen gözlerin yoktu

Gelişlerimi, gülüşlerimi, sevişlerimi

Kapıda karşılayan kucağın yoktu


Ellerin yoktu, kolların yoktu

Sesime ses veren ünlerin yoktu

Kapı aralığından sızıp göğsüme dolan

Koynumda uyutacak tenlerin yoktu


Yetim çocuk gibi kaldım kapında

Sarıp sarmalayan sıcağın yoktu

Döküldü sevinçler ayaklarıma

Eğilip toplamaya mecalim yoktu


Meraklı gözler yapıştı alnıma

Boyuma posuma şakaklarıma

Hırçın bir bakış fırlatıp suratlarına

Kovdum hepsini kendi çıkmazlarına


Son bir umut baktım paspasın altına

Bir kırık kalp buldum, bir de günahlar

Kurumuş gözyaşları bir de biraz sitemkâr

Oturmuş pişti oynuyordu karşılıklı anılar


Anılar… Anılar… Anılar…


Her birini çıkarıp koysak ortaya

Çarpıp bölüp eklesek döksek notaya

Kaç şarkı eder, kaç kırık ezgi, kaç deve yükü satır

Ezgi ezgiye değse, şarkı şarkıya, can cana, yan yana

Bulanır mı dersin karanlığa uyuyan sokaklar aydınlığa


Tüm bunları düşünüp oyalandım bir zaman kapında

Ne gölgen düştü, ne sesin, ne esamen bakışlarıma

Gelişlerimi gülüşlerimi sevişlerimi tıkıştırıp bohçama

Komut verdim beni sana getiren ayaklarıma

Dön hadi şimdi marş marş kendi girdaplarına


Bir tas sıcak çorba bıraktım yine de kapına

Geldiğinde soğumuş olursa ısıt ocakta

İçine bir iki damla hüzün koydum bir de umutlar

Hangisi üzerse seni sen ona yol ver


Eve geldim yavaşça süzüldüm odama

Çıkardım koydum hüznümü sehpaya

Giyinip allı güllü mor çiçekli geceliğimi

Kapadım gözlerimi umutlarıma.


Aynur Sarıkaya


Bir de şarkı... Çok güzel... Karacaoğlan' dan... Tıklayın isterseniz:))

http://www.youtube.com/watch?v=OdYa_XPSKb0

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..