Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

esir ettin

         ESİR ETTİN

 

Bir gülüşe esir ettin, beni sen.

Hiç kimse dermanım, veremez oldu.

Ateşinle alev, alev, yaktın sen,

Kimse bir damla su, veremez oldu.

 

Ne söylesen, adın düşmez dilimden.

Sökemedim şu kalbimi elimlen.

Ne âşıklar geldi, geçti kalbimden,

Kimse bir damla su, veremez oldu.

 

Sabır taşı gibi, birden çatladım.

Yanardağ dan beter, oldum patladım.

Günden güne derdim, bine katladım.

Kimse bir damla su, veremez oldu.

 

Al yerine hep giyerim karalar.

Merhem kâr etmiyor, azdı yaralar.

Kimsem yok ki gelip, yaram saralar.

Kimse bir damla su, veremez oldu

 

 

                      Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..