Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

ESİR RUH

Sevgi kalesini örüyordu, yalnızlığının hasret taşlarıyla
 
Ve harcı çekilecek acıların kıvamında karıyordu.
 
Sevgiliyi sırtlandığı gibi,  kalesine taşıdı, yüklerin en hafifiydi.
 
Sevgili seslendi: beni seviyor musun?
 
Elini ellerinin içine aldı adam, parmaklarıyla okşayarak
 
-
 
Sevgili seslendi: beni seviyor musun?
 
Usulcacık ellerini öptü kadının ve başını eğdi; çok seviyorum.
 
Neyimi sevdin benim dedi sevgili.
 
Her şeyini, varlığını.
 
-
 
Hayır! Neyi mi sevdin,
 
Benim varlığım için, varlığınla bütünleştiği için, sensiz eksik kaldığım için.
 
Ama neyimi sevdin? Kaşımı mı, yürüyüşümü mü gülüşümü mü?
 
Her şeyini dedi adam. Eksikliğine koyamazdım seni.
 
Sevgi kalesine hüzün taşınmaz derler, taşıdığın sevgini sevdim.
 
-
 
Bana sevdiğini söyle dedi sevgili,
 
Güneş sönmüyorsa, sevgime şahitliğindendir ateşi
 
Ay bu kadar parlaksa, sırlarımın dostluğundandır.
 
Sevgi yaşanmalı söylenmekten çok. Tektir söyleyen yaşanırsa iki, dedi adam.
 
-
 
Ölüler ağlamaz değil, ağladıkları görülmez
 
-
 
Kaleyi kalbine yapsaydın, sevgi dolardın
 
kalenin esiri tutuyorsun beni
 
Bir parça etin için erklenmişsin
 
Bugünümü hiçler, geleceğimi körlersin
 
Varlığın varlığımızdan, dokuz aylık emeğimizden
 
Anlamaz, görmez, söylemez bilmişsin bizi
 
Sevdiğini söylemek bu kadar zor geliyorsa
 
Varlığınla daraltırsın yerimizi
 
-
 
Tarlada buğday başağı ayırmaz taşı
 
Birlikte karşılarlar rüzgârı, güneşi
 
      Sen ki bizliğin önüne geçer
 
          Yolumuzdan yolunu seçersin.
 
-
 
Biçare düşürme beni dedi adam
 
Hak sevgidir, sen de sev beni, sar içine
 
       Sevgi çarkına değil ar çemberine sıkıştırmışsın beni
 
       Benden bana don biçmişsin, saramam ki seni, üşütürüm.
 
-
 
Sevgi ağır yüktür bilirim, yüklenmek istemezsin
 
Rüzgârlara eş oldun esersin
 
Bilesin ki bu çayır, bu ova, dağ deniz
 
                  Sadece sana değil
 
Sevilmekte sade sana has değil
 
Ölüm bir kez tutmuş mudur insanı
 
Göz de var, dil de var, gönül de
 
Muhabbet ateşi de sarar, göreni
 
Sevilmekte sade sana has değil
 
Bedeninde ki ruhunla seviyorum.
 
Toplam blog
: 47
: 288
Kayıt tarihi
: 15.12.10
 
 

Denize yakın adam... İzmir'de yaşıyorum. ..