Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Eşitlik istiyorum

Eşitlik istiyorum
 

Ey! Türkiye Cumhuriyetinin bahtsız insanları. Hz. Apo, 20 gün zaman tanımış. PKK yı, tanıdık, tanıdık. Tanımadık mı, kanlı günler, bizi bekliyor. Sayın Başbakan, Apo, bunu size söylüyor. Siz ne söyleyeceksiniz? Yumruğunuzu masaya vurup, "one mınut" demeyecek misiniz?

Uyguladığınız ceza ve infaz yasası, eşitlikçi değil. Kader mahkumu dediklerimiz, bayramdan bayrama, yakınlar ile görüşme fırsatı bulurken, katil hazretleri, her hafta, çay partisi veriyor. Günde kaç kez osurduğunu bile basından öğrenebiliyoruz. Bu durum, bende aşağılık duygusu yaratıyor. Cinsel tacize uğramış gibi oluyorum. Bu durumun, demokrasi ile, özgürlük ile, insan hakları ile, ne ilgisi var. Bir Türk vatandaşı olarak, ben de 20 gün süre veriyorum desem, uyar mı? Şubata kadar, bu işe bir çözüm bulmalısınız.

Bu arada, medya patronlarından da bir isteğim olacak. Bu insanlık kaçkınının buyruklarını, ekranlara ve gazetelere taşımayın. Bırakın, içinden konuşsun. Yaşadığını, kendisi bile unutsun. Başka sözüm yok.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..