Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Eski avluda

Eski avluda
 

Dergi almayı seviyorum.Özellikle ne var ne yok moda sayfaları , kişisel makaleller vs .
BİRHAN KESKİN' den bir şiiri sizinle paylaşmak istedim.ben çok beğendim sizlerle paylaşmak istedim.


ESKİ AVLUDA

Bir çiçek aççtığında,
Bir eski avluuda
Diyor ki,
Çalıda sarı bir çiğdemim ben
Ve senin çok eski cümlen.

Sen otursan gitmemmiş ki ! olsan
Ben sana eski endülüs avlusu
İstersen serin bir portofino getirsem
Ya da yedigöller yedisini birden

Bir çiçek açtığında
Bir eski avluda
Diyor ki ;
Herşey çok eksik ve neredeyse yok gibiyken
Buldum buluşturdum kendime
geldim
tek eksik sensin!İncecik , çilli bir dille
Sen de gelsen.
Ben sana kırmızı kiremitli çatı
Begonviller ve bir mavi kapı
Ve illa amansız bir avlu getirsem

Dünya soğur , akşam serinlerken,
Benim sensiz sevinecek bir şeyim
yok.
Kılı kırk yardım ,
Altını üstüne
getirdim.
Ve işte en gümüş cümlem:

İçimi açtım sana
İçini açmak için.


BİRHAN KESKİN

Not: Elle dergisinden alıntıdır.


 
Toplam blog
: 12
: 937
Kayıt tarihi
: 30.05.09
 
 

Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan, Güneş kucağındadır, bilemezsin. Bir çocuk gözlerine bakar, ..