Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Eski Ayakkabılarım

Eski Ayakkabılarım
 

Geçen hafta beni Allah’a havale ettiler. Ben de çoluğu çocuğu, eşi dostu, sülalelin ileri gelenlerini, bir de geri kalanlarını topladım. Hep birlikte doğru Cuma Namazına gittik. İçeride bir huşu, bir muhabbet sormayın gitsin. Namaz çıkışı bir de ne görelim, beğenirsiniz? Bizim ayakkabılar yerinde yok! Caminin ayakkabı bölmelerinde, bizim ayakkabıların yerine eurolar, dolarlar, külçe külçe altınlar! Aman Allah’ım! Tüm dualarım kabul olmuştu. Bizim caminin müezzini ile imamı bir birlerine girdiler. Biri diyor, ‘Helaldir hoca’. Diğeri, ‘Etme hoca haramdır’. İmamla müezzin kavga eder dursunlar, biz cami cemaati paraları kaptığımız gibi hurra! Öyle ki, cami avlusundaki dilenciler dahi bayram ettiler.

Ben de çalınan ayakkabılarımın üzüntüsüyle mahallemize en yakın olan ayakkabı fabrikasını satın aldım.

Bugün yine Cuma Namazına gideceğim. Atladığım bir detay geldi aklıma. Önce halıların altına bakacağım. Laf aramızda, bence asıl hazine imamın minberinin arkasındaki bölmelerde saklı. Çaktırmadan imama yanaşıp defineyi ele geçireceğim. Aman müezzin duymasın. Adam takmış haram da haram. Neden haram olsun ki? Değil mi ama?

İçeride çoluk çocuk, tüm sülale cümbür cemaat boşuna mı onca duayı ettik? Hem sen niye kıskanıyorsun? Onu bana söyler misin? Allah verdi. Başka ne açıklaması olabilir? Allah aşkına!

Ya her şey bir kenara da. Ben o çalınan ayakkabılarımı zar zor biriktirdiğim harçlıklarımla ucuzluktan almıştım. Biraz da rahmetli babam yardım etmişti. Hem baba yadigârı hem de alın teriydi sizin anlayacağınız.

Alın kardeşim altınlarınızı. Verin eski ayakkabılarımı bana geriye. Bakın ağlarım, bu sefer gerçekten Allah (c.c.) çarpar sizi!

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..