Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Eski bloglara rağbetin hikmeti

Eski bloglara rağbetin hikmeti
 

Her yazı okunmak için yazılır. 

Okunan ve yorum alan yazılar, yazarı yazmaya teşvik eder. 

Okundukça yazar, yazdıkça okunur. 

 

Blog, çoğu yazar hevesli için bir deneme ve uygulama alanıdır. Bu alanda beğenilenlerin ödüllendirildiği görüyoruz. Blog’da ödül, milliyet.com.tr’ye terfidir. 

 

Geçenlerde Blog’dan terfi edenler üzerine bir yazı yazdım. Terfi eden sayın yazarların milliyet.com.tr’deki yazıların Blog’da yer almasını eleştirdim. Sonra o yazarlarımız yazıları geri çekildi. Yazarlarımız mı yazılarını geri çekti, yoksa başka bir durum olup olmadığını bilmiyorum. 

 

Bazen eski Blog'ların birden rağbet görmesi dikkatimi çekiyor. Eskiye rağbetin hikmetini anlamaya çalışıyorum 

 

“Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı” diye bir deyimi hatırlıyorum Fakat 8 ay, 10 ay önce yazdığı şiirlerin ve yazıların bugünlerde rağbet görmesi, bu deyimi yalanlıyor. 

Eskiye değil de yeniye rağbet olmamalı. Ama her yeni, yeni değildir, belki eskisinin kötü bir kopyasıdır. 

Yine de yazalım. 

 

 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..