Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '14

 
Kategori
TV Programları
 

Eski dizilere nur yağıyor!

Eski dizilere nur yağıyor!
 

 

Hani bir değim vardır "Eskiye rağbet olsa, Bit pazarına nur yağar" diye ekranlarda bit pazarına döndü! Demek ki eskiye rağbet varmış ki bu ekranların bit pazarına dönmesine neden oldu. Nicedir yazacaktım ama "hadi kızım bir sus" diyen kalemim artık yayından çıktı ve beni kontrolü altına aldı. Çok da haksız sayılmaz!

Niye böyle başladım biliyor musunuz? Kanal D Tv2 de başlayan Çalıkuşu yüzünden... Ben şimdi anlayamıyorum yarım yamalak yalancıktan finallerle ekrandan der-top edilen diziler Maşallah ekranın kurtarıcısı olarak ekranlara getiriliyor. Bu ne pehriz bu ne lahana turşusu! Hem apar topar yayından kaldır, "bitmesin" diye yalvaranları dinleme, hem de eski bölümleri ile ekranları doldur ve hala izleniyor olmasını zevkle seyret! Hatırlar mısınız? Yıllarca "Doktorlar" dizisini seyrettirdiler, izleyenlerin bazıları yeni bölümler çekildi, bir diğer tarafı da yeni dizi sandı durdu hem de yıllarca...

Sözüm aslında bütün kanallara da ben Kanal D'ye patladım! Adlarını say say bitmez nice diziyi 2. kanalında yayına alıyor ve kanalın yaşamasına yardımcı oluyor. Der-top ettiği dizilerden medet umuyor,demek ki bu işte bir yanlış var! Ben dizi takipçileri için bir taraftan sevinirken bir taraftan da acı içerisindeyim! Anlıyorum bazılarının devamı imkansızdı ama bazı dizileri neden zorla finale sürüklemek?

Sen diziyi; çektirme, günden güne taşı, saat değiştir, izlenme oranı düştü diye dırdırlan, finallerini erken yaptır, son bölüm izleyende hayal kırıklığı yaratsın, erken final yapmanın zorluğu ile ara verdirip sonra ekrana getir, hem de o beğenmediğin dizinin; etinden, sütünden, yününden yararlan! Madem bu kadar az izleniyordu neden hala yan kanalında göstermeye devam ediyorsun? Ya kanal sayını azat ya da gereksiz yere dizi sonlandırma olun bitsin!

İzleyenler bu durumdan sıkıntılı mı bilmiyorum ama ben kapitalist düzenin duyarsız yüzünü hiç sevmiyorum, hem de hiç! Şimdiler de Çalıkuşu'nun aslında sevildiğini ve beğenildiğini anladıkları için kanalın izlenmesi için tekrar ekranlara geldi! Hafta içi her gün 13:15 de ekranda arz-ı endam edecek! Ne diyeyim ben size ? Mutsuz oldum çünkü "bitmesin" diye atılan çığlıklara kulak tıkayıp sonra da bu diziler ve izleyenlerinden medet ummak beni mutsuz ediyor.

Hayatta mutsuzluk size değmesin dileği ile....

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..