Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Eski dostlar

Kırın, kırabildiğiniz kadar,
Vurun vurabildiğinizce.
Vurduğunuz her balta incitsede yüreğimi,
Sesim yine çıkmayacak. Eski dostlarım......

Kesin dallarımı,
Koparın yapraklarımı istediğiniz kadar.
İçim kan ağlasada, bunu hiç duymayacaksınız,
Ağlatamayacaksınız beni eski dostlarım.......

Ben ağacım, köküm taaa derinlerde.
Essede fırtınalar, tufanlar
Sadece eğersiniz beni, yıkamazsınız.
Çalı değilim, gitmem uzaklara eski dostlarım.....

Kurutmaya çalışsanızda yaşam isteğimi,
Suyum derinlerde, göremez sizin gözleriniz.
Kupkuru bıraksanızda beni, ölüm bile size yarar,
Yanar ısıtırm sizleri eski dostlarım.......

 
Toplam blog
: 32
: 573
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

1953 Konya doğumluyum. Uludağ ünv. 3.sınıfta terk ettim üniversiteyi. Anarşi yoğundu o zamanlar. Pan..