Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '15

 
Kategori
Fotoğraf
 

Eski fotoğraflar dile geldi

Eski fotoğraflar dile geldi
 

Bir cesaret toplayıp bir yılı aşan bir süre sonra albümlere baktım.
Özlemle, hüzünle, gülücüklerle ve ağlayarak.
Sonra yeniden dolaba yerleştirdim.
Şu an kıyıdaki evimde köşemdeyim.
Sevdiklerim telefonun ucunda
Hava benim için güzel tatlı tatlı esiyor, ben balkonda yazımı yazarken denizin rengi değişti nedense.
Rüzgar çoğaldı, dalgalar kıyıya vuruyor, denizden çok güzel yatlar, hız motorları geçiyor, martılar çığlıklarda.
Canım fotoğraf çekmek istedi
Dünyaca ünlü fotoğraf ustamız Ara Güler çevreye küsmüş olacak ki o kendisine has üslubuyla ''Ne fotoğraf çekeyim? Neyi çekeyim? Ne kaldı da çekeyim?" demişti, haklıydı da kentsel değişim doğayı katlediyor.
Ayrıca bizler her zaman bu sanata gereken özeni ve değeri vermiyoruz
Çektiğimiz fotoğrafları İnternete kilitleyip elimizdeki kayıtlarda bir gün silinip süpürülmeye mahkum ise veya kazara onları kaybedeceksek şu güzelim denizin fotoğrafını çekmek neye yarar?
Teknoloji çağımızın vazgeçilmezi
Ancak çoğu yerde bilinçsizce veya umarsızca kullanıldığında sanata katkıda bulunulamıyor ki!
Kaldı ki neyin fotoğrafını veya ne amaçla fotoğraf çektiğimiz çok önemli
Ben beceremiyorum bu işi.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..