Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Eski günlerimizi özledim...

Eski günlerimizi özledim...
 

MB’de yazmaya başlayalı 10 ay olmuş. Bu 10 aylık süre zarfında burada pek çok arkadaşımız ve dostumuz olduğunu hissederdik. Benimle birlikte yazmaya başlayanlar ne demek istediğimi çok iyi anlarlar.

Mesela; Melda ve ben bunun en güzel kanıtı olduğumuzu düşünüyorum. Melda ve ben çok iyi dost olduk ve bunu MB sayfalarına taşıdık. Melda herkese bizim sıkı dost olduğumuzu söylemekten çekinmedi ve bunu yazılarına döktü. O benim blogçu DOSTUM.

Ve Seda Efsun.O benim CANIM DOSTUM. Seda Efsunu da MB’den tanıdım. Yorumlarımızda dilimiz hep ortaktı “Bunu, ben yazdım sanki duygularıma tercüman olmuşsun” derdik birbirimize. Blog buluşmasında Seda Efsun bana evinin kapılarını açtı. Bana GÜVENDİ. Çünkü biz; aynı dili konuşuyor, aynı sayfalarda derdimize ortak oluyor, duygularımızı bizim gibi düşünenlerle paylaşıyorduk.

Ve Fulya; Gündelik Yaşam Kategorisinde yazan canım DOSTUM. Onun o güzel yazılarını okumak bana hep bir şeyler öğretti ama biz birbirimizi hiç baltalamadık. Fulya’nın sadece bana değil pek çok kişiye bir şeyler öğrettiğini düşünüyorum.

Bitmedi devam ediyorum, Hoşsada, biz genelde birbirimizin söylemedikleri olduk. Çok yakın olamasak da aslında duygularımız hep ortaktı. Kelimelerimiz bir, düşüncelerimiz bir idi. Hoşsada ile aynı kategoride olduğumuz halde onunla da birbirimizi hiç baltalamadık.

Ben Akdenizlinin yazılarını okumaya bayılırken, o beni sayfalarında KARDEŞİ olarak ilan ediyordu.

Pirmete hepimizin ama hepimizin en sıkı dostu, şefkatli babası oluyordu.

Latif Abim ise her şeyin sevgi ile başladığını sayfalarından taşırıyor bize anlatamaya çalışıyordu.

Biz eskiden MB’de birbirimize SAYGI duyuyorduk. Birbirimizi anlamaya çalışıp, sorunlarımızı paylaşıp birlikte üzülüyor, neşelerimize birlikte seviniyorduk. Biz birliktik ve birlikteydik. Hiç birimiz bir diğerimizin açıklarını ortaya saçıp, reyting meraklısı olmadı. Bir kaygımız yoktu.

Ama sonra ne olduysa oldu ve burası savaş alanına döndü. Millet birbirinin kuyusunu kazıp, REYTING merakından yazmadığı saçmalık kalmadı. Çok okunmak bir meseleymiş gibi sabahlara kadar makinalarının başında sabahlayanlar, okunmama kaygısı yüzünden millete çamur atıp sanki sorulmuş gibi sevdiği ve sevmediği yazıları söylemeyi kendinde bir borç bildi gereksiz yere. Sırf reyting uğruna kavga ve tartışma çıkarıp hepimizi huzursuz etti. Biz burada eskiden beri yazanlar bu durumdan oldukça şikâyetçiyiz.

Bu kavgalardan ve sataşmalardan, inanın sıkıldık. Eski güzel günlerimizi özledik. Herkesin birbirine “kucak dolusu sevgiler gönderdiği günleri” arıyoruz. Birbirimizin açığını arayıp, acaba saçmalamış mı? Yoksa benden güzel mi yazmış rekabeti yerine NE SÖYLÜYOR ONA KULAK VERİN.

MB’nin, sokaklardan bir farkı var ve bu farkı ve saygınlığı koruması için herkes üzerine düşeni yapmak zorunda.

Buralarda yazı yazan pek çok kişiyi rahatsız etmeye kimsenin hakkı yok.

Umarım eski güzel günler artık geri gelir….



Blog Not: Ben derdimi anlatamadım sanırım. Ben "ESKİ-YENİ" kavgası yapmıyorum,yapmıyacağımda. Sadece herkesin birbirine SAYGI göstermesini istiyorum o kadar.

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..