Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '12

 
Kategori
Futbol
 

Eski günlerin hatırına / Bursaspor: 2 – İstanbul BŞB.: 1

Eski günlerin hatırına / Bursaspor: 2 – İstanbul BŞB.: 1
 

Bursa ‘ da… İstanbul Büyükşehir Belediyesi ‘ ne karşı temposu son derece yüksek bir oyun oynadı Bursa… Zaman zaman şampiyon Bursa ‘ dan kareler izlediğimi hissettim maç boyunca… Puan tablosundaki yerlerini bilmesem, at başı güreşen bir takım yerine koymak bile içten değildi onları…

Skorun daha fazla olmasını hatta Bursa lehine açık ara bir fark olabileceğini de belirtmeliyim unutmadan… Çünkü inanılmaz gol pozisyonları yakaladı Bursa … Ama hepsini de bozuk para misali harcadı… İstanbul ‘ un golü biraz erken gelebilseydi, sonucu çok farklı olabilecek bir maç izleyecektik…

Bence hala çok iş var 5. büyük lakabını almayı başaran Bursa ‘ da… Kazanma alışkanlığı öyle bir iki yılda elde edilebilen bir meziyet değil ki, bir kötü gidişle Bursa ‘ yı büyükler defterinden silelim… Yavaş yavaş kazanılacak bir meziyettir, her koşulda her ne olursa olsun kazanmayı bilmek…

Bursa ‘ da seyircisini olgunlaştıracak oynayacağı daha güzel oyunlarla ve agresiflik giysisinden soyunmuş bir seyirci ile daha üst sıralara abıne olacaklar önümüzdeki yıllarda da… Bana göre 5. kalıcı büyük olma yolunda, Bursa ‘ nın önündeki en büyük engeli nerede durup mola vereceğini henüz öğrenmemiş olan seyircisi…

İstanbul Büyükşehir Belediyesi maçını seyrederken, ister istemez bu düşünceler geçti aklımdan… Stadın psikolojisi beni gerdi ve negatif duygularla doldurdu… Öylesine kötü bir etkisi var seyircinin takım üzerinde… Sahaya çıkıp oynamamış olsam da, oradaki oyuncunun neler hissettiğini anlayabiliyorum biraz…

Allahtan yabancıları o kadar takmıyor seyirciyi yada anlamıyorlar agresif tepkilerini… Yada bizden olmadıkları için pek işlemiyor kanlarına mı demeliyim bilmiyorum, ama en azından şu sıra birbirinden nefis gollerle onlar sırtlamış durumda Bursa ‘ yı…

Bakalım siz de o golleri ve maçın özetini izledikten sonra, benim gibi düşünecek misiniz?.. Elimde olmadan fark ettiğim o negatif havayı duyumsayabilecek misiniz?.. … Tarafsız gözlerle bir Bursa analizi istiyorum sizlerden…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..