Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '16

 
Kategori
Deneme
 

Eski günlerin hatırına...

MB demek 2006 yılındaki o ilk heyecan demekti. Günde 3 yazı (şiir,deneme.günlük yaşam) kesinlikle yazdığım... Yazdığım her yazının ana sayfaya çıkmasını, editörün onaylamasını, arkadaşların yorumlarını yüreğimin sesini ağzımda hissederek beklerdim... Dakika başı iletilerime ve ana sayfaya bakardım... Başlarda editöre sıklıkla takılırdık... Bir kaç kez kontrol ederdik yazdıklarımızı... MB ailesinin hemen hemen hepsini tanırdık... Dostluk arkadaşlık bir başkaydı...

  Şimdilerde pek kimseyi tanımıyorum , eskilerden birkaç kişi dışında...

  Yazayım dedim , yazdım... Hepsi bu...

   

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..