Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Eski güzellikler!

Eski güzellikler!
 

Şimdilerde geçmiş daha çok canlanıyor gözlerimiz de,nedense..
Çocukken yorganımızı başımızın üzerine çeker, kendimizi böyle güvende hissederdik.
Muhtemelen dededen kalma pirinç karyola da yatar ve hayaller kurardık.
Hep gelecekte ki mutlu günleri düşlerdik,çocuk olmak sınırsız hayaller kurmak demekti çünkü!
Yıllar sonra hayal kırıklığına uğradık bir çok düşüncelerimizde.
Yeniden hayaller kurmaya çalışmak, fazla hayalcilik gibi geldi bize.
Yaşama bir takım kurallar koysak da farketmiyordu,hayat zaten sürüklüyordu bizi bir şekilde.

Çoğu zaman hiçbir şeyin farkında olmadan yaşamaya devam ediyorsun!

Ama asla inanamıyorsun değişimlere,bir bakıyorsun ki büyümüşsün, orta yaşlardasın.

Ve herkes gibi “vay anasına o kadar zaman oldu mu, daha dün gibi” derken kandırıyorsun kendini.


Boşver,maval anlatma bana diyorsun sana boş nasihatler edenlere.

Benim yerimde olamazsın, benim baktığım yerden bakamazsın.

Ben hazıra konmadım sen gibi,ben geleceğimi tırnaklarımla kazıdım!

O devrin, taş toprak ve tahta dan yapılma oyuncakları ile oyalananlardanım ben!

Ben gibisi benden başka kime benzeyebilir ki?

-Taşın üzerinde oturup, elindeki çubukla toprağa şekiller çizdiğin günleri hatırlıyorsun yeniden.

Ne kadar derin çizsende ,yağmur başladığında, şekillerin kaybolduğu.

Sapanıyla minicik kuşları vuran yaramaz çocuklardan nefret ettiğin günleri.

Annelerin terli terli soğuk su içme dediği sevgi dolu günler.

Şimdi yine pencereyi açsan yağmur girsin diye içeri, farklı olabilirse bu defa ki sonbahar yağmuru diye!

Ama boşuna,neye yarar yıllar öncesinin toprak kokusu olmazsa.

Kimbilir belki bugün de herşey aynıdır, değişmemiştir bir şey.

Kuruntu derler kimileri,kimilerinin yaşam savaşına!

Eskiye bağlı kalmak, illede eski kafalı olmak değildir ama!

Terbiye alışkanlıkları ve teknolojilerin getirdiği tembellikler uyuşmuyor maalesef!

Yine de pencereleri açık bırakıp, yüzüstü yatmak, yorganı kafanın üzerine çekmek var.

Sevginin,saygının,dostluğun hayallerini yeni baştan kurmak!

Ama kurulacak hayal kaldı mı ki?



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..