Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Eski Kral'ı kınım kınım kınıyorum!

Eski Kral'ı kınım kınım kınıyorum!
 

Bir de aday olmaya kalkıyor!

Darbe neyim planlıyor!

Yeniden ''kralll'' olcekmiş :)

Tacını gaptırmiycekmiş :)

Ömrü billah başımızda kalcekmiş :)

Hadi ordan!

Ne hayrını gördük?

Piknik mi düzenledi?

Mangal mı yaktı?

Sergi mi açtı?

Blog kuruluş gününde şiir mi okudu?

Müsamerede taklit mi yaptı?

İftar çadırı mı kurdu?

Boğazda tekne turu mu düzenledi?

Hı?

Heryerler festivalden ''yıkılırken'' blog festivalimiz bile yoktu.

Blog pencerelerinden bayraklar sarkıtamadık.

Konsere gidemedik.

Sıra gecesinde el çırpamadık.

Fasıl görmedik.

Heç bişi görmedik!

Nü DJ bile getirmedi!

Maça da götürmedi, bak şimdi hatırladım!

Sadece...

Car car laf!

Ona laf...

Buna laf.

Yenkelere name.

Pizzacıya kusur arama.

Yumurta tarifi.

Yasemin'den istek şarkı.

O ka!

Kalkmış bana name yapıyor bi de.

Neymiş?

Saksafon dinlermişim.

Ayol, krallığınızda bağlama vardı da dinlemedik mi?

Ud vardı da kulak vermedik mi?

Klarnet çaldırdınız da öteye mi kaçtık?

Allah'dan piyanonun şövalyeleri var da tebaanızda, kulağımızın pası silindi yani.

Desteklemiyorum yeniden kral olmanızı!

Kırmızı mührü basmışım zati sandıkta.

Gerçi müstakbel kralı da elime terliği alırsam ''Allah yarattı'' demeyeceğim ama o ayrı mevzu, karıştırmayayım şimdi :)

Bilahare duyurayım!

Kınıyorum sizi.

Kınım kınım kınıyorum!

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..