Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '12

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
361
 

Eski MB'cileri Kırpmak Lazım!

Eski MB'cileri Kırpmak Lazım!
 

gazeteci.tv


Oturdum bilgisayarın başına ve başladım benim Blog yolculuğum nasıl başladı, neler oldu diye düşünmeye. Son zamanlarda moda ya, hani benim yaşam koçum, benim ilham kaynağım, benim adamım. Acaba dedim benimkiler kimler?

Sevdiğim ve okumaktan keyif aldığım bir sürü kişi var. İsimlerini yazmaya kalksam mutlaka unuttuklarım olur diye isim vermek istemiyorum. O zaman kavga ettiklerimi yazayım dedim kendi kendime. Yine bir sürü isim var ve mutlaka birçok ismi unuturum diye vaz geçtim. Düşünsenize kavga etmişiz ve ben ismini yazmayı unutmuşum, sormaz mı adını unuttuğum arkadaş, "Ne yani benim adım unutulacak kadar önemsiz miydi?" diye.

Ee, o zaman ne yazayım? 

Beni kimlerin okuduğunun istatistik dağılımlarını mı yazsam acaba? Kaç erkek, kaç kadın okudu beni? Kadınlar çoksa hangi konularda yazmak lazım? İlişkiler ve astroloji mi? Erkekler çoksa futbol olabilir. Peki ya eğitim durumları ne olacak? Üniversiteliler çoksa kuantum'dan mı söz etmek gerekir? Tabii "Hakkımda" kısmında yazılan her şeyin doğru olduğunu kabul etme durumundayız şu sanal alemde. 

Diğer yandan insanları istatistiksel değerler içinde ele alıp, onları basit birer rakam olarak kabul etme ve kadın-erkek, eğitimli-eğitimsiz gibi ayrımcılık yapma durumu da söz konusu. Cinsiyete ve eğitim düzeyine göre yazı düzenlemesi ve konu seçimi yapılabilir mi? Yani düşünsenize güzel okurlarım, bütün okurlarım kadın, ee nasıl olacak konu seçimi?

Bu raporlar çok gerekli  mi gerçekten? Gerçeği ne anlamda yansıtıyorlar? Aslında bir seçenek daha lazım, o da din; bilmek lazım beni hangi dine inanan insanlar okuyor. Tabii inanmayanları da hesaplamak lazım. 

Bir de şu toplantı işleri var.  Zaten gündemsiz toplanıp boşa vakit harcıyoruz, boşa kürek sallıyoruz. Sosyal bir amaç da yok. Halbuki bu işleri yapan güzel arkadaşlarımız var, ama bir çoğumuz destek olacağımıza köstek oluyoruz. Aslında yaklaşık sekiz bin kişilik yazar ordumuzla ne projeler başlatır, ne kampanyalar düzenleriz de, ama yok işte boş işlerin peşinde koşuyoruz.

Yeni arkadaşlara da hiç saygı göstermiyoruz, halbuki o arkadaşlar bizlere blog nasıl yazılır, toplantı nasıl yapılır, okurlara nasıl seslenilir konusunda bir sürü yollar gösterdiler. Öyle değil mi  benim güzel okurlarım?

Ben blog yönetiminin yerinde olsam  MB'de beş senesini dolduranı hemen atarım, böylece hem çatlak sesler kesilir hem de yeni arkadaşlar kendilerini daha iyi ifade ederler.  

Alın beni mesela, 24 Ekim 2006'da üye olmuşum. Önümüzdeki Ekim'de altı yılım dolmuş olacak. Ne verdin bu MB'ye birader? Çek git artık, hem senin yazacak bir şeyin de kalmamıştır, tükenmişindir. Kapasiten ne ki senin?

Kes sesini, bak hala yazıyor. Otur televizyon izle, çekirdek çitle.

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

''Tükenenler veda'' etmeye başladı bile...diye bir dedikodu dolaşıyor ana sayfada:)))...gülümsüyorum geceden beri:)))...eyvallah...

nedim üstün 
 24.06.2012 8:22
Cevap :
Ben tükenmezsem, sen tükenmezsen, o tükenmezse kim tükenecek ki:))))  25.06.2012 10:22
 

Azina biber surecem valla biz artik derin enteller (F) words diyoruz hepsi icin! Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 23.06.2012 20:28
Cevap :
Pardon my French bro..  23.06.2012 21:24
 

cok hasetsin haaa! Birak istiyen istedigi gibi zirvalasin!Mizahcilar nerden ekmek yiyecek! Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 23.06.2012 19:03
Cevap :
Zırvalama hakkı diyorsun yani, insan hakları evrensel beyannamesinde de yer alıyor değil mi? :)))Ama atlanan bir şey var, ifade özgürlüğünü birçok kişi başkalarına istedikleri gibi hakaret etme ya da sahip oldukları tüm saçmalıkları ifade etme gibi algılıyorlar (kendilerince doğru olan - ki aslında doğru olan tek bir şey vardır, herkesin doğrusu diye bir şey olamaz, herkes istediğini yapar, istediğini söyler yaklaşımı postmodern söylem içinde özellikle liberal kesim tarafından benimsenmiş bir garipliktir..in other words, everthing is permitted or anything goes is just a crap, bullshit..)  23.06.2012 19:47
 

Zaten eski MB ciler kırpılıp kırpılıp hepsi birer yıldız oldular. Her biri başarıdan başarıya koşup, yaptıkları güzel işlere imza atıyorlar. Bizlere de sevinmek ve övünmek düşüyor. Ne mutlu ki böyle engin bir platformda yazanız ve muhteşem paylaşımlarla bilgilerimizi arttırma şansına sahibiz. Sana, Gül'üme ve yavrulara en içten sevgilerimle.

Ay Şen 
 23.06.2012 16:23
Cevap :
şansımız daim olsun:)) sevgiler tüm Tuna'lardan:))  23.06.2012 19:41
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 116
Toplam yorum
: 1134
Toplam mesaj
: 114
Ort. okunma sayısı
: 1839
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster