Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Eski olmuş yeni

Sevdim ben seni. 

Çekingen ama bir o kadar da çekici bakışlarınla başlattın hikayemizi. 

Kendi dünyasında yaşayan bir erkek çocuğu ile, o dünyaya bir şekilde girmeye çalışan kız çocuğu... 

Çocukluk, çocuksuluk, saflık,  

Sonra dürüstlük, temiz duygular... 

Ve işte geç kalmadan gelen misafir, ' aşk ' ... 

Misafir diyorum çünkü o asla uzun kalmaz, karanlığa kalmadan evine dönmek ister. 

Kimi zaman bir gittiği yere bir daha gitmez,  

Kimi zaman ise aynı kapıyı defalarca çalar, nedeni meçhul. 

Önce sen buyur ettin onu, yedirdin, içirdin, çok iyi ağırladın. 

Sonra beraber ağırlamaya başladık,  

Etrafı gezdirdik, hoşuna gitti, kaldı. 

Sonra sen sıkılınca, ben tek başıma buyur ettim onu dünyama. 

Fakat bir süre sonra, gitse artık dedim, normalden fazla kaldı. 

Sen gittin, o kaldı. 

Gidemedi. 

Elimi tuttu, kalbime dokundu. 

Sen gittikçe, o daha çok kaldı. 

İsyan ettim, yeter dedim; tek başıma ağır geldin dedim. 

Ben ona öyle dedikçe, sen iyice kaybolmaya başladın. 

Flulaştın önce,  

Yüzünün, vücudunun çizgileri kayboldu. 

Renkler kaldı geriye, karman çorman,  

En son tamamen kayboldun. 

Unuttum yüzünü,  

Sana dair bir çok şeyi. 

Ben sevdim seni. 

Bunu söyledim ona son olarak. 

Sonra bir de baktım ki o da gidiyor. 

Sen gitmiştin madem o kalsın istedim bu sefer,  

Bana seni hatırlatıyor diye. 

Ama gitti işte, çekip gitti. 

O gitti, sen gittin, biz bittik. 

Ben unuttum, sen sildin... 

Ta ki o ana kadar... 

Bir fotoğraf çıktı dün gece karşıma,  

Unutmuşum ya renklerini, hemen çıkaramadım. 

Uzun uzun baktım. 

Senmişsin. 

Ama sen, sen değilsin ki! 

Başka olmuşsun artık, bambaşka; üstelik başkasının olmuşsun bana merhaba demeyeli! 

Bir yanda sen ve o, bir yanda ben yapayalnız ben. 

Bu kaçınca nokta koyuşum, bu kaçıncı vazgeçişim bende unuttum artık. 

Sayamacağım kadar çok oldu sanırım... 

Bu sefer ümitliyim,  

Sanırım bundan sonra sen ve o, ben ve benden daha ağır basacak kendi iç dünyamda bile... 

Başkasının seni, kendine iyi bak... 

 
Toplam blog
: 24
: 364
Kayıt tarihi
: 03.04.11
 
 

Merhaba, Ben Hande Ozgen. 21 Ocak 1987 de doğdum. İstanbulluyum. Yeditepe Üniversitesinde Genetik ve..