Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Eski sevgili neden geri arar?

Eski sevgili neden geri arar?
 

En son sonbaharda görüşmüşlerdi, yaklaşık 5 ay sonra erkek, kızı aradı. Sanki hiçbirşey olmamış gibi, arkadaş havasındaydı herşey elbette öyle değildi geride kalanlar, yaşananlar..

Hiç inanmadığım bir şeydir, eski sevgiliden tekrar yar olmaz. Tekrarladıkça her defasında batarsın, biraz kalan sevgi de saygı da tükenir gider beraberinde. Erkek geri aradığında biz iyi arkadaşız ayarında tutar herşeyi yaşadıklarının önemi yokmuşcasına.

Madem çok iyiydi o kızı neden arıyorsun aylar sonra, illa kötü bir şey mi yaşaman gerekiyor, başına birşeylerın mı gelmesi gerekiyor. Eski sevgiliden arkadaş da olmaz en azından ben yapamıyorum, olmuyor bunun genişlikle veya aşmışlıkla bir ilgisi de yok. O kadar geniş yürekli değilim açıkçası. Eğer üstüne bu adamı sevmişsem katlanılır şey değildir bu... Ben mi kaldım arkadaş olucak kişi sevdiğin veya sevdiğim kadın olarak..

Eskilerden yeni olmuyor, herşeyi tadında bırakmalı herşeyin bir yeteri vardır hayatta. O yetere geldiğin zaman durmalısın orda daha fazla yeter dememek için..
Bu geri aramalar bir kere başlarsa devamı da gelir her daim. Neden bir erkek arama ihtiyacı duyar eski sevgiliyi, bunun yanıtını bana en iyi erkek okuyucularımız verecektir sanırım sizin de fikirlerinizi almak isterim arkadaşlar..

Saygılarımla...

 

 
Toplam blog
: 14
: 6917
Kayıt tarihi
: 14.04.07
 
 

31 yaşındayım, bekarım. Eğitim alanında çalışıyorum. Yaklaşık 10 yıldır eğitim sektöründeyim. Öğr..