Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '16

 
Kategori
Öykü
 

Eski sevgilimin yeni Çocuğu

Eski sevgilimin yeni Çocuğu
 

Eski Sevgilimin Yeni Çocuğu


Eski sevgilime bir yabancıya bakar gibi bakıyorum face üzerinden şimdi. Arkadaş bile değiliz aslında. Tanıyor olabilecekler listesinde bile yok adı. Çocuğu olmuş Begüm'ün. Oysa ben çocuğu olmasın diye az mı ertesi gün hapı alırdım eczaneden. Nasıl severdim onu hastalıklı bir şekilde. Beni ağlatan tek kadındır kendisi. Mantık evliliği mi yapmış acaba? Beş yabancı dil birden biliyordu. Ah kocası ne şanslı adam, resmen benim mirasıma kondu. Yoksa rüyasında bile göremezdi Begüm'ü. Tıpkı Ayşe'nin, Eylem'in, Feray'ın, Sevgi'nin, Ruken'in, Özlem'in kocalarında olduğu gibi. Hepsi sayemde evlendi :) Benden ayrılmak katlanılır şey değil. o nedenle karşılarına ilk çıkan erkekle evlendiler. Tabi benim için de zor oldu, ben de kabuğuma çekildim bir süre. Neyse konuyu dağıtmayayım. Begüm'den bahsediyorum. Sürekli ne olacağız biz derdi o nedenle hep ertesi günü düşünüp ertesi gün hapı alıyor olmalıydım. Bir türlü günü yaşayamadım onunla. Demek kocası ertesi gün olacakları düşünmemiş hiç. Helal olsun adama, benden cesaretliymiş ve çocuğu olmuş Begüm'ün.
 
Mahalledeki şu eczacı… Nasıl da sinir oluyorum o adamı hatırladıkça. Hepsi mi tesirli çıkar şu ertesi gün haplarının? Hiç mi delik olmaz sattığı prezervatiflerde? Ya benim seri hareketlerime ne demeli? Nasıl da zamanında davranırdım, prezervatif kullanmadığım günlerde? Hiç bir şey olmazsa adet takviminin azizliğine uğrardık Begüm'ün. Aslında yapsaydık, bizim bir sürü çocuğumuz olurdu. Tüm dünyaya karşı savunmasızken, kendimize karşı korunuyorduk. Ne garip! Kendimizi kendimizden koruyorduk. Ki kendimizi koruduğumuzu sandığımız zamanlar biz iki ayrı kişi değil, zaten bir kişi oluyorduk.
 
Demek ki sevgili olmaktan memnunduk ve birlikte güzel vakit geçirip, ertesi günlerin hayalini hep karşımıza bir gün mutlaka çıkacak o mükemmel insanla kuruyorduk. Yanıldığımızı anladığımızda çok geç olmuştu. Bir daha o günlerdeki kadar mutlu olamayacağımızı ikimiz de biliyorduk. Birbirimizi birbirimizin hayatından sildik sırf bu sebepten. İşe de yaradı, arada bir mutlu olduğumuzu bile düşünüyorduk, ta ki birbirimizle ilgili bir ize rastlayana kadar birrbirimİZlerle dolu yaşantımızda…
 
Sevda Kuşu
 
13.07.2015
 
 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..