Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eski ve Şiirli...

Eski ve Şiirli...
 

http://nino4art.deviantart.com/art/poet-in-love-11466982



Ben ona aşıktım. O ise bir başkasına....

SANA

Küçük çocuklar yapıp geceleri kendimden
Seni öpsünler diye gönderiyorum sana
Bana, kucaklarında seni getiriyorlar
Ben de sonra o seni getiriyorum

Ben ona dair düşlerdeydim. O, bir başkasının peşinde...

AKIL GÖZÜ

Seni bulmaktan önce aramak isterim
Seni sevmekten önce anlamak isterim
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de
Sane hep yeniden başlamak isterim.

Ben ona aşk dolu bakarken o benim dostluğumda, karşılıksız aşkına teselli arıyordu.

AŞK

Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin


Lise sıralarına sığmaya çalışan koca bedenlerimize rağmen küçüktük o zamanlar. Ama benim O’na, O’nun bir başkasına olan aşkı, hepimizden, herşeyden büyüktü.

BİRİ

Ona seni anlattı, sana onu anlattı...
Başı ona anlattı, sana sonu anlattı...
Yarım yarım yaşayan darmadağın evlere
Birin ne kadar bütün olduğunu anlattı.

Sonra birgün o hayatından vazgeçmeye niyetlendi karşılıksız aşkı yüzünden...

HOŞÇAKAL

Siyah beyaz tuşlarında piyanomun
Seni çalıyorum şimdi
Çaldıkca çoğalıyorsun
Sen arttıkça ben kayboluyorum

Seni doğuruyorum geceye
Adını koyuyorum aya bakarak
Her şey sen oluyor her yer sen
Ben ölüyorum

Sesini duyuyorum rüyalarımda
Gözlerimi kamaştırıyor ışığın
Rüzgar sen gibi dokunuyor bana
Ben doğuyorum

Duymak istediklerimi söylemiyorsun hiç
Dokunmuyorsun bana
Sen gibi bir şimşek çakıyor
Tam kalbime düşüyor yıldırımı
Ben gidiyorum


Bense bu yaşattığı acı nedeniyle O’ndan...

ONARMAK ZORDUR

Şarkılar değil de
Hep kulaklar bitiyor,
Onarmak zordur.

Bir yürek üşümüş
Kapamış kapılarını
Onarmak zordur.

Bir şey yitirilmiş
Hiç eskimeyecektir
Onarmak zordur

İnsanın içine düşen korku
Özgürlüğünden olmuştur
Onarmak zordur

Ölümü düşünmek yenilmektir
Sevmek ölümü yenmektir
Onarmak zordur.


Şimdi bu anının kahramanları nerede bilmiyorum. Tek bildiğim O’ndan bana kalan; sayesinde tanıdığım bir sürü şair, şiir ve içime işleyen dizeler oldu...En çok da Özdemir Asaf...

MUHASEBE

Kazandıklarım bitti, yitirdiklerim kaldı
Söylediklerim gitti, dinlediklerim kaldı
Bir bilmek ülkesinin, düşün iline vardım
Öğrettiklerim gitti, öğrendiklerim kaldı...



***Blogspot sayfalarında "en sevdiğiniz şair ve onunla tanışma hikayeniz" konulu bir mime dair yazılmıştır. En sevdiğim şair kısmındaki kararsızlıktan ötürü, en sevdiğim şairlerden biri olan Özdemir Asaf yazılmıştır.

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..