Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Şarap
 

Eski ve tozlu şarap

İşyerimiz Antalya'nın gözde semtlerinden birinde. Belli bir ekonomik ve kültür düzeyi ayrıcalıklı kılıyor bu semti. En önemli ayrıcalıklarından birisi de özellikle yaz günlerinin en çok gereksinim duyulan meltem rüzgarları.

İşyerimizde satış yaptığımız ürün gruplarından birisi de şarap.

İşimizin grupları içinde en iyi bildiklerimden birisi de şaraptır.

Bu durumu bilen bazı alıcılarımız, taşınmış bile olsalar, zaman zaman gelip benim önerdiğim şarapları alırlar. Eskitilmiş şarapları olabildiğince iyi korumaya çalışırdım (tam başarılı olduğumu söyleyemem). Bu koruma çabalarımın sonucunda, bir özellik de şarapların tozlu olmalarıydı, doğal olarak.

Birgün bir adam geldi. Hararetle 'çok iyi' bir şarap istediğini ama mutlaka çok iyi olmasını, üstüne basa basa belirtmekteydi.

Ben de bu istek karşısında, son derece kendine güvenen bir eda ile geçtim şarap reyonuna. Bir kaç seçenek çıkartarak, niteliklerini anlatmaya başlamıştım ki;

'Bunlar neden bu kadar tozlu?' diye sordu. Ben de gayet sakin:

'Onlar eskitilmiş ve iyi korunmuş şarap efendim!'...

Biraz düşündükten sonra;

'Oooo çok eskiyse, hem de çok tozlu bunlar, içilmez kardeşim bu şaraplar' dedi...

Ve söylene söylene çıktı gitti.

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..