Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eskiden gitar çalardım

Sabahı uyandığımda gözüme ilk ilişen yatağımın kenarında duran bir teli kopmuş, sağlamları da eskimiş gitarım oldu. Ne zamandır çalmıyordum. Çalmayı bırak artık farkında bile değildim onun. Tuhaf hisettim. Daha önce beraber geçridiğimiz günlerin tüm çoşkusu doldu içime. Sırtıma alıp da adaya gittiğim günler. Okulun arka bahçesinde takıldığımız günler. Hatta askerde kömürlüğe gidip kendimi kilitleyip tellere az az vura çaldığım günler. Gerçi askerde bulduğum gitar benimkisi değildi ama olsundu, ne fark ederdi...

Gitarı elime alıp çalayım dedim. Teller paslanmış, ben paslanmışım. Sesim ise hep paslıydı zati. Yeni uyanmış olmak bir mazeret değil.

Biraz çaldım, biraz daha. Olmadı. Güzel olmadı. Zaten bu yüzden bırakmıştım. Dinleyen için hiçbir zaman güzel değildi belki benim için güzeldi. Çok muhterem ve kişisel bir deneyimdi. Yani bir zamanlar. "Ben buradayım" dememdi. En azından kendi kendime.

Tellerdeki tozu pijamamla sildim. Elimde çevirip baktım gitara. Bir zamanlar yaşadığımın kanıtı elimde duruyordu. Vay anasınaydı sayın seyirciler. Belki biraz daha uyumak gerekirdi. Beş dakika daha değil. bir kaç saat de değil. Üç gün, biledin beş... Hayır hayır, çok daha fazla. Bir kaç ay, belki de yıl. Bir kaç yıl gerekirdi tamir olmam için. Gitarı yerine bırakıp uykuya daldım.

İçimde bir şarkı çaldı, sözleri nasıldı bilmem...

K.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..