Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Eskilerden...

10/04/2004, 11:27

Bir ten daha kaydı elimden...
Tadı unutulmuşlara yordum,
Sinmişliğini yıkadım bir başka terde....
Gidenden bir iz yok artık bu bedende.....

07/11/2004, 23:22

Yaptım işte bir kaç damla da olsa aktı kanım.
Bilerek acıttım etimi.
Acıyı yaşarken de gözlerimi kapatıp seni düşündüm.
Yaşadığım sürece senden bir iz taşıyacak olsam da bedelini ödediğime inanıyorum.
Ve inan bana ödeyecek başka bir bedeli olduğuna inandığım anda çekinmeden ödeyeceğime inanmanı istiyorum.....

30/01/2005, 13:09

Acıtan gidişin değildi, acıtan bildiğim bir sonra yüz yüze gelmekti.
Hayır olmamalı dediğim halde yaptığım onca ayrılık provasını gerçekleştirme şansına sahip olabilmemdi.
Ne çok vakit harcamışım şimdi anlıyorum.
Şimdi görebiliyorum, esas içimi sızlatan ayrıntıları.
Dürüstçe kızgın olmadığımı söylemek istiyorum, ya da kızgın olduğumu gösterdiysem şayet bir şekilde bu da kesinlikle kadınlığımdandır.

25/02/2005, 02:54

Bir çok kez yazdım, hatta çizdim bile gidişini,
En derinlerime, nefes dahi almayan köşelerime çizdim.

Şimdi söyleyebilmeyi çalışıyorum, kendime senin gittiğini söylüyorum.
Şiir gibi ama ezberlenmesi çok zor...

21/03/2005, 00:34

bir gün gittin.
Sonra geldin.
gözlerime bakarak yine gittin.
Bense hep bekledim.
son kullanma tarihi geçmiş ilaçlarımı raflarıma dizip bekledim.
Yine geldin...
Bir gün yine gideceksin, biliyorum.

 
Toplam blog
: 18
: 280
Kayıt tarihi
: 07.05.09
 
 

Kedileri, bisküvili pastayı, pazar günlerini uyuyarak geçirmeyi çok severim. Yeni ayakkabı kokusu..