Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eskişehir ben geldim ...

Eskişehir ben geldim ...
 

Foto:Tubiş


Yüzümü tren camına yaslamış etrafı izlerken ay yıldızlı camdan, fırlatıp atmaktı niyetim tüm soru işaretlerini ...

Bilmediğim bir şehre sırf merakımdan mı yoksa İstanbul’dan uzaklaşıp biraz nefes almak için mi gitmiştim acaba ? Ahh İstanbul, anlık vazgeçişlerimden mi alındın bunca yıl yoksa ben mi fazla geldim sana ? Bir yere gitmiyorum, gözümü korkutamazsın sadece soluk alış verişimin, kalp atışlarımın düzeni için seni bir süreliğine terk ediyorum ...

Haydarpaşa’da görüşürüz ..


Eskişehir ben geldim, nefes almak istiyorum Porsuk kıyısında biraz, izin verir misin ?

İçten, samimi ve güzel Eskişehir’e selamlar ...

 
Toplam blog
: 14
: 689
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

İstanbul'da doğdum. Büyük İstanbul ailesinin bir ferdiyim, ne sıkıldığımda kaçabileceğim bir köyüm n..