Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '07

 
Kategori
Alternatif Tatil
 

Eskişehir Kathmandu'dan sonra

Geçen yıl Eylül ayında yola çıkmıştım. Tam 1 Eylülde ....

Eskişehir'den Kathmandu'ya tüm yolu karadan geçmiştik. Dile kolay tam 10.000 km. Kırk gün süren yolculuk boyunca dört farklı ülke, birsürü değişik dini inanış, onlarca mezhep, belki yüzlerce birbirine benzemeyen yaşam biçimi gördüm.

Kafamdaki birçok önyargı paramparça oldu , hayata , insanlara, inanışlara bakışım değişti.

Kendime bakışım değişti...

Yolculuktan dönen benin eski ben olmadığını farkettim.
İnsanları sevmenin onları tanımak olduğunu keşfettim...
Anladım ki dünya barışının yolu buradan geçiyor.
Ne kadar çok insan seyahat ederse o kadar önyargının yıkılacağını bunun doğal sonucu olarak da düşmanlığın azalacağını biliyorum artık.

Yeni yerler keşfetmenin , değişik kültürlerde insanlarla tanışmanın keyfini ve heyecanını da biliyorum.
O yüzden geçen yıl yolculuktan geri dönmeden daha, bunu tekrar yapmayı belki de bunu hayat felsefem haline getirmeyi kafama koymuştum.

Önceki seyahatimde elimde bir günlük, fırsat buldukça yaşadıklarımı , hissettiklerimi yazmıştım.
Bu seferkinde ise bunu sanal ortama taşıyıp herkesle paylaşmaya karar verdim.
O yüzden bir blog oluşturdum, bu ilk yazım...

Evet şimdi daha uzağa gidiyorum. Bu sefer ilk durağımız Bankog oradan Hong Kong ve Çin...
Daha sonra başarabilirsek Moğolistan üzerinden çocukluğumdan beri hayalini kurduğum Sibirya !
Gerisi oralarda belli olacak, doğaçlama....

Beni izlemeye devam edin :)

 
Toplam blog
: 18
: 1135
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Diş Hekimiyim. Sebebini bilmiyorum; küçük bir çocukken motosiklet kullanmak, dünyayı gezmek bir d..