Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

21 Şubat '10

 
Kategori
Futbol
 

Eskişehirspor 0 - Gençlerbirliği 0

Eskişehirspor 0 - Gençlerbirliği 0
 

Milliyet.com.tr


Eskişehirspor ve Gençlerbirliği harika bir şovdan sonra maça başladılar...

Bir şey söyliyeyim mi efendim, gerçekten de Eskişehir'li taraftarların yaptığı şovları hepinizin görmesini isterim.

Tek kelimeyle muhteşem.

Evet. ES ES daha ilk dakikada golü kaçırdı.

Dak. 9 bu defa da Ümit'le golü kaçıran yine ES ES oldu.

15. dakika da durum yine aynıydı.

0-0

Dakika 25 iki takımda golü bulmuş değil.

Ama her iki takımında mücadelesi aynı seyrediyor. (Tabii bana göre)

38. ve 43. dakilar omasınarağmen durum değişmeden ilk yarı golsüz yani 0 - 0 bitti.

İnşallah 2. yarıda gol göreceğiz ümidiyle başlanan maç 55 dak. Ümit yine bir gol kaçırdı.

Bu arada ES ES'Lİ taraftarlar saçlarını başlarını yolmakla meşguller..

Dak. 60 eh artık maçın son çeyreğine geldik.

Oda ne? ES ES'li Jaycee'nin topunu son anda kaleci Serdar kornere attı.

Dak. 70 hiç şaşırmıyorum ES ES gol kaçırıyor. Bu maçta bu kaçırmalara oyuncularla birlikte seyircilerde alıştı..

Dak. 80 durum değişmiyor ve 0 - 0 devam ediyor.

Dak. 85 Gençlerbirliği serbest vuruştan yararlanamadı.

Şansızlık bugün her iki takımın ayaklarının dibinde.

Nihayet beklenen an.

Gol değil efendim.

Dak. 90 golsüz beraberlik ve maç bitti.

Ben bu maçtan bir şey anladıysam zenci olayım.

Vallahi de ES ES'li dostların; ''ne o, gol olmadı diye mi yazmadınız?'' Kaybetsekte kazansak da sizden ES ES'in maçlarıyla ilgili birşeyler karalamanızı bekliyoruz demeleri üzerine dün maçı Lig Tv. den seyrederken aldığım notları, ertesi gün olan bugün yayına veriyorum.

Eskişehirspor'a ve taraftarlarına gönül selamlarımla.

Ben Sabiha Rana Melekler yüreğinden öpsün ES ES..

Bugün CİMBOM'un Beşiktaş'la derbisi var. Görüşmek üzere dostlar.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..