Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Ekim '09

 
Kategori
Futbol
 

Eskişehirspor 0 Beşiktaş 1

Eskişehirspor 0 Beşiktaş 1
 

Milliyet.com.tr


Eskişehirspor bu hafta kendi sahasında oynadığı maçta mağlubiyetiyle Beşiktaş'ı hem memnun hem de misafir etti...

Eskişehirspor: 0 Beşiktaş: 1

Televizyondan seyrettiğim ve ara ara da canlı telefon bağlantısıyla dinlediğim Eskişehirspor Beşiktaş maçı:

Harika bir trbün şov ve muhteşem taraftar.

İlk 5 dk. ortada oyun.

15 dk.ya kadar Eskişehirspor üstün oynadı.

İlk yarı sonuna kadar gol olmadı..

Hakem pozisyonlara uzak kaldı.

İlk yarı 0-0 berabere bitti.

2. yarı tabii bana göre, üstün oynayan takım Eskişehirspor ama 78. dk. da ıskalanan bir top ve Beşiktaş golü attı.

Demezsem rahat edemem.

Hakem yine dillere destandı..

Sevgili hakemimiz, (eğer ben yanlış bilmiyorsam) Sayın Tolga Özkalfa Bey, futbol federasyonun da görevli bir başkanın akrabası.. Gerisini siz düşünün artık...

Ama şu bir gerçek ki; Eskişehirspor Anadolu takımlarının yıldızıdır...

Ona ES ES derler, ES'timi eser ve onun bir diğer adı da ''Kırmızışimşekler'' çaktı mı çakar...

Ve! Eskişehir tribünleri açılıma kapalı!

Tabii ki Beşiktaş'ı kutluyorum efendim..

''Melekler yüreğinden öpsün ES ES''

Ben Sabiha Rana, yarın Fenerbahçe Galatasaray derbisinde görüşmek üzere...

Milliyet Spor

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..