Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Eşkıya'nın Sevgilisine Mektupları -1

Buralarda ağlamak haram sevgilim..
Her yanda kan
Her yer Barut kokusu..
Aklımda bir sen bir de Davam..
Ayakta tutan iki şey zaten bu hayatta beni
Her yer pusu burada
Vızır vızır mermiler uçuşuyor havada..
Bir mermiyle bitsin istemiyorum bu işkence..
Eşkıya'nın ölümü bir mermiyle olmaz biliyorsun..
Ya sevdiği vuracak onu
Saplayacak hançeri sol tarafına..
Ya da İhaneti tadacak en acısından..
Bu sana ilk mektubum sevgilim..
Ve her gün yazmak için çabalayacağım..
Umut oluyor benim için
Yaşamak için bir neden daha..
Her gece gözlerimi kapamadan önce bi kaç saatlik uykuya
Sana bir mektup daha yazacağım sevgilim..
Gelir mi bilmem yazdıklarım
Ama işte Eşkıya inadı
Gelmesede senden mektup
Ben her gece bir tane yazacağım..
Ve sana her seferinde hep aynı şeyi söyleceğim..
İnatla
Umutla
Bekle Beni sevdiğim
Geri Döneceğim..

Yusuf Sezgin Aybey
 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..