Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Magazin
 

Esmer mi yoksa sarışın mı?

Esmer mi yoksa sarışın mı?
 

Yahu ben bu konuyu galiba 1 yıl önce yazmıştım. Sarışın-esmer kadın tartışmasını bilim adamları tekrar gündeme almışlar ve konuşmaya açmışlar. Haliyle benim de blog yazmam kaçınılmaz oluyor.

Araştırma neymiş?

Bilim adamlarının 3 bin kadın üzerinde yaptığı araştırmaya göre esmerler, sarışınlara göre çok daha fazla kazanıyormuş.

Ehe başka?

-Erkekler sarışın severmiş, çünkü sarışınlar daha eğlenceli ve daha neşeliymiş.

-Esmer kadınlar ise eğlenceli olamasalar da aşkta ve de işte daha başarılıymış.

Türkçe’si ne oluyor? Sarışın kadın eğlenmek, esmer kadın evlenmek içindir mi oluyor?

Başka Türkçe’si yok mu?

-Esmer kadınla iş yapılır, sarışın kadınla…

Ama 3 nokta olmuyor! Israr ediyorum ve lütfen söyleyin!

-Yahu bir şey yok! Söylerim elbette. Esmer kadınla iş yapılır, sarışın kadınla yatak yapılır.

Çok politik yanıtlar veriyorsun! Neyse başka ne varmış?

-Ben söylemiyorum, yapılan son araştırmalar bunu gösteriyor. Yapılan araştırmada Hollywood'un ünlü isimlerinden Catherine Zeta Jones ve Eva Longoria, sarışınlara göre çok daha fazla kazanıyor, tıpkı aşkta da olduğu gibi...

Vay anasına! Hem parayı, hem erkeği kapıyor ha!

-Valla araştırma öyle diyor.

Tamam. Anladık. Diğerine geç, bakalım!

-Her 7 kadından 1'i, saç rengini değiştirdiği takdirde kendini daha seksi ve iyi hissettiğini itiraf ederken, saçını koyu renge boyayan kadınların çekiciliklerinin daha çok arttığı ve erkekler tarafından diğer kadınlara göre daha fazla arzulandığı da yine araştırmanın ortaya koyduğu teorilerden birisiymiş. Aslında son sözü dünyaca ünlü kozmetik markası Schwarzkopf&Henkel'in boya uzmanlarından Camila Lobo Guerrero söylüyor: "Sarışın olmak bir arzu. Ve erkekler de sarışın kadınlarla eğlenmek, kendilerini iyi hissetmek için birlikte oluyor"

Bence olayı daha fazla uzatmanın bir manası olmuyor. Bir fıkrayla son nokta konuyor.

Biri esmer, diğeri sarışın iki amazon kadın av yolunda konuşuyorlarmış ve de köpeklerini övüyorlarmış.

Esmer amazon benim karabaş o kadar akıllı ki geçenlerde ava gittim ama sıkıları evde unuttum.

Karabaşa tüfeğin namlusunu koklattım, gidip evden sıkıları getirdi der.

Sarışın avcı da lafın altında kalmak istememiş ve hemen lafı almış oda bir şey mi?

Geçenlerde ailece plaja gitmiştik. Benim herif mayosunu evde unutmuş.

Hemen benim çomara herifin orasını koklattım gidip bir alt kattaki komşunun boxer donunu getirdi.

Esmer-sarışın atışmasında ben yokum! Daha doğrusu tarafsızım.

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/04 Ağustos 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..