Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Magazin
 

Esmer seviyor ama tehlikeli eğilime giriyor!

Esmer seviyor ama tehlikeli eğilime giriyor!
 

Biliyorsunuz, kendimce matrak ya da gırgır bulduğum magazin konularını severim ve sizlerle paylaşırım.

İşte yeni bir konu daha çıktı!

Erkekler beyaz tenli kadınları tercih ediyor!

Evet!

Kadınlar ise esmer tenli erkekleri beğeniyor!

Evet!

Şimdi demeyin bana, bu da nereden çıktı?

Koskoca Toronto üniversitesi oturmuş araştırmış ve bazı sonuçlara ulaşmış.

Burada beni şaşkına çeviren tek cümle ise beyaz tenli kadın değil de esmer tenli kadını tercih eden erkeklerin ‘’bilinçaltlarında tehlikeye eğilimli’’ oldukları ortaya çıkmıştır.

Buna daha sonra döneceğim. Şimdi neden beyaz tenli kadınlar isteniyor?

Neden isteniyor sahi?

Araştırma sonuçlarına göre; masumiyet, saflık, bakirelik, hassaslık ve iyiliğin beyaz-tenle eşdeğer görülüyor ya da çağrıştırıyor.

Yapma yahu! Ehe…

Diğer yandan esmer erkekleri tercih eden kadınların ise; seks, cinsel güç, gizem ile eşdeğer bir bağlantı kuruyor ya da öngörüyor.

Ünlü esmerler arasında Monica Belluci, Colin Farrell ve Daniel Craig sayılıyor ve çok sayıda hayranı olduğu, hayranlarının hepsi tehlike eğilimi taşıdığı belirtiliyor.

Bilinçaltında tehlikeli eğilim taşımak da ne demek oluyor? İşin doğrusu bende bilmiyorum. Hakikaten ne demektir?

Esmer kadını tercih ettim ya da beğendim işte o andan itibaren farkında olursun veya olmazsın ama bilinçaltında tehlikeli eğilime giriyorsun.

Neyin tehlikesi?

Kime karşı tehlike?

Yani bir laf edilmiş ama her şey havada kalmış.

Nicole Kidman gibi açık ya da beyaz tenli kadını beğenen erkekler gayet normal oluyor, bilinçaltı ya da bilinçüstü asla tehlikeli eğilim almıyor ya da taşımıyor.

Öyle mi oluyor?

Orasını bilemem ama tarihi gerçekler diyor ki ressamlar tablolarında, şairler şiirlerinde, tiyatrocular oyunlarında belki de yüzlerce yıldır beyaz tenli kadınları hep baş tacı yaptılar ve hala yapıyorlar.

Acaba ondan dolayı beyaz tenli değil, esmer tenliyi tercih eden erkeklere bilinçaltında tehlikeli eğilim taşıyor tanısı konuyor.

Hayır, bilemiyorum. Yalnız tahmin ediyorum.

Şimdi kafamı karıştırıyorsun, esmer mi yoksa beyaz tenli kadınları tercih ediyoruz?

Yahu sen boş ver bu araştırmayı! Kafana göre takıl! Tamam mı?

Ohhh be! Rahatladım!

Ne bu esmerse tehlikeli, yok beyazsa barışkan, bırak bu işleri arkadaş!

Tamam. Bitti, gitti!

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/17 Mart 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..