Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Aralık '09

 
Kategori
Magazin
 

Esra Ceyhan'ın Türkücü Sevgilisi Kim?

Esra Ceyhan'ın Türkücü Sevgilisi Kim?
 

Esra Ceyhan'ın ''türkücü sevgilisi'' haberi magazin dünyasına bomba gibi düştü...

Türkücü olduğu doğru ama isim yanlış-mış!

Sayın İzzet Yıldızhan'ın Menajeri Oğuz Arınmış; "İzzet bey ve Esra hanım çok yakın arkadaşlar arasıra yemeğe de çıkıyorlar ama böyle birşey yok. Siz yanlış isim üzerindesiniz." demiş.. Haber Milliyet.com.tr

Sayın Oğuz Arınmış Beyin de dediği gibi, İzzet Beyi tahmin edenler yanlış tahmin etmişler..

Doğrusunu asla tahmin edemezsiniz.

Bundan tam iki yıl önceydi, Sayın Esra Ceyhan'la ilgili, kulağıma öyle bir dedikodu fısıldamışlardı ki şu an bile hala inanamıyorum.

O gün bana; ''siz inanmasanızda doğru'' demişlerdi!...

Demek ki ''ateş olmayan yerden duman çıkmaz'' sözü de bir o kadar doğruymuş...

O gün duyduğum dedikodu şimdi su yüzüne çıkmaya başladı.

O zamanlar evliydi Sayın Esra Ceyhan bu yüzden de konduramamıştım kendisine.

Etik de bulmamıştım.

Esra Hanım için, ''o kadar aşık ki eşinden mutlaka boşanacak'' demişlerdi.

Gerçekten de boşandı eşinden Esra Ceyhan.

İşte o zaman kulağıma söylenenlerin doğruluğuna bende inanmaya başlamıştım.

Arkasından Sayın Ceyhan'ın TRT'ye geçmesi ve aldığı ücret gündeme geldi.. Ben bunları çoktan geçmiştim.. Söylenenler tek - tek çıkmaya başladıkça ben asıl bomba haber ne zaman gündeme düşecek, onu merak ediyordum.

Çünkü, artık Esra Ceyhan ANKARA'daydı ve kulağıma adı söylenen türkücü sevgilisiyle aynı şehirde nefes alıyordu..

Söylenenler gerçekse ortada müthiş bir aşk var.

E ee bizlere de hayırlı olsun demek düşer...

Lafı uzatmadan söyliyeyim mi size o türkücü kim?

Efendim.

Kendisi Ankara'lı ve Ankara'da yaşıyor.

Türkiye bu türkücümüzü ''Ankara'lı ... '' olarak tanıyor ? (boşluğu sonra dolduracağım)

Siz yine benden duymuş olmayın ama bakın sizlerde inanamadınız değil mi?

O misal yani!

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..