Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Esrarengiz yabancı

Esrarengiz yabancı
 

Marguerite Duras


Ne keyifliydi sarılması sana

Üşümek diyorduk acemi sessiz yarı resmi dokunuşların

Başta bize pek tanıdık gelmeyen

Ama bir yerlerden mutlaka çıkaracağımız doğası gereği yabani adına

Göğsüme dökülen her damla

Sol yanıma koyma diyordum başını

Bağlanmaz mı insan içten gelen ıslaklığa

Göğsüme tel tel dökülürdü saçların

Sol yanım dur desem de boşuna

 

Kollarım boş ne dolu bir cümleymiş

Uyurken de ihtiyaç duyar mı insan uyuyan başka bedene

Maalesef ki öyleymiş

Çık git hayatımdan seni unutacağım demek zorunda mı illaki

Yine aynı insan sevdiğine

Ne keyifliydi sarılması sana kim bilir

Yanında uyumuş uyuşmuş ve benimle bir de ortak özelliği olmuş elin adamının

Elin adamın ellerindeyken

 

Her yabancı benden daha yakın şimdi sana

Alkolik aşık Marguerite Duras da ol demiyorum

Ki yabancı bir erkeğe hayır diyememenin ne olduğunu en iyi o bilir

Daha on beşli yaşlarında

Ve onu hala sevdiğini söylediğinde ölüm döşeğindedir

Off neyse aşk tahmin edilenden de erken bittiyse

Gözbebekleri büyümeye başlar dudaklar kıpırdadıkça

Beni ıslatan her şey aslında yalancı

Bir tanıdığım senin için bundan böyle hepsi bu

Öteki kadınlar içinse esrarengiz yabancı

 

Sevda Kuşu

10.10.2007

 

 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..