Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Eşşeklik ben de !

Eşşeklik ben de !
 

www.tmresimler.com adresinden alınmıştır.


(...)

İhtiyaçlarına önem verdim,

Samimiyetine güvendim.

Kredi talep ettin,

Buyur ettim.

İki de çay söyledim.

Kefil gösteremedin,

Önemsemedim.

Maaş bordrosu istedim,

Aslını getiremedin.

Maaş yazısı vereyim dedin,

Ses etmedim.

İkametgah belgesi gerekti,

Fatura aldın geldin,

Neyse dedim.

Sonunda kredini çektin.

.....

İlk taksidin üzerinden,

Yetmişbir gün geçti,

Arıyorum,

Sessizlerdesin,

Memur gönderdim,

Mekan değişmissin.

Teessüf ederim.

.....

Tamam,

Eşşeklik ben de lakin,

Sen de öde be kardeşim.....


06.Mart.2008/Perşembe.
 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..