Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Eteğinde karla geldi bu mart

Eteğinde karla geldi bu mart
 

Yüze hoş geldin mart, eteğindeki karı ayazı dök de sür hükmünü, eninde sonunda diyeceğin soğuk uğultu olacak ne de olsa. 

Bir avuçluk güneş yetmez sana içimin ısınmasına mart, yüzeydeki ışıltının buz denizlerinden geldiğini bilmeyen var mı? 

Zorlama kibarlığın için 2 günlük dediler, ben de inandım mart, bu pazartesi anlatacaksın kendini. Bu iki gün etmez mi? 

Yorgunum mart, fotoğraf dostlukları adına tatsızım, keçi boynuzu takvimleri adına yorgunum, sevmiyorum seni mart. 

Sana yaraşan gönülsüzlükler adasından şiirler kurtarmıyor bir günü bile.Kofluk sancısında seni gördüm ben. 

Sen ki kara kıştan gelmektesin, türküsünü yaktığın ilk yaz sen değilsin, inceliklerin yetmiyor, ayaz aydınlığın dildeki sevda gibi 

can sıkıcı. Kötüsün. Sevmiyorum seni ben. 

 
Toplam blog
: 44
: 412
Kayıt tarihi
: 13.01.11
 
 

Merhabalar ben bir kamu kuruluşunda görev yapmaktayım, yazmayı okumak kadar seviyorum. Ağırlıkla ger..