Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '21

 
Kategori
İlişkiler
 

Etek Kayar Cahilin Donu Düşer

Serbest giyinenlerin şurasını burasını açtıklarını mı düşünüyorsunuz?

Herhalde öyle ki onlara özendiğiniz zaman şuranızı buranızı açıyorsunuz!

Cahil bir de özgür olmak istediği zaman çayırlardaki inekten farksızdır; cahil özgür olamaz olmamalı, sonuçlarını kestiremezsiniz!

Özgürlük evrenin kitabıdır sen okuma yazma bilmiyorsun daha! Ben ilmi ulemayı yutmuş birisi olduğum halde özgürlükten korkuyorum, yapamam diyorum; çünkü özgürlük sorumluluktur “Zevkin insanlığının önüne geçerse insan değilsin!”

Özgürlük yaşamaktır, bilmeden yaşayamazsın.

Sosyal medyada rastladığım bir paylaşım. Kadının biri ateistim demiş ve arkasından eklemiş “Kocam beni dövebilir”

Cahil olduğunuz zaman böyle oluyor işte!

Özgürlük serbest olmaktır; yok hayır sıkıcı bir tarif. Hem serbestiz zaten, özgürlük; karı kız, çıplaklık, tuhaf ilişkiler, serbest yaşam, biraz ahlaksızlık vs. bazılarının şu anda anladığı şeydir.

Hala özgür olmak istiyor musun; sanmıyorum!

Etek kayar ama don düşmemelidir; böyle bir özgürlükte bile. Birilerinin aforoz etmesine birilerinin de şirretlik yapmasına gerek yok, hayata böyle bakan kişilerin normali.

Soyunurum olur biter dersin, soyunursun da giyinemezsin, zevkin bile adabı var.

Eğitimsiz kimselerin serbest yaşamaları sorun yaratır. Allah’tan böyle kimseler genellikle muhafazakâr oluyor. İçlerinden yanlışlıkla karışmış ve cehaletleri yüzünden ipten çıkmış birileri utancımız oluyor!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..