Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '07

 
Kategori
Yurtiçi Tatil
 

Etek sarı, sen etekten sarısan

Etek sarı, sen etekten sarısan
 

Şimdiye kadar Kaz dağlarında kahvaltı etmediyseniz, bana göre çok şey kaçırmışsınız arkadaş.

Bir menemen yapıyorlar.

Allahım Allahım..

Zeytinin yeşili, karası

Çayın demlisi

Bardağın ince bellisi.

Üzerine zeytin yağı dökülmüş domates

Keçi peyniri..

Tereyağı balın ortasına bağdaş kurmuş oturmuş.

Dumanı üzerinde Köy ekmeği

Ben o ekmeği bükmem mi?

Menemen tavasını sıyırıp lüpletmem mi?

(Yazarken bile ağzım sulandı, rezillik benimkisi ya neyse)

Uçsuz bucaksız deniz, etrafımız zeytin ağaçları,

Aşağıda bir balıkçı teknesi var

Radyosu açık, arsız poyraz türküyü getiriyor bize.

Biz hem yiyoruz, hem dinliyoruz.

Bu türküyü en son Meltem Cumbul, Gönül Yarası filminde terk edeceği kocasına söylemişti.

Etek sarı,

Sen etekten sarısan, sarısan

Kurban olam Beydağının karısan

Sordum, sual ettim kimin yarısan..( Duygulandık tabi)


Hava nefis, kuş cıvıltıları bir taraftan.Bana kalsa Kaz dağlarında Hayrat olacağım ama niyetimiz başka.

Garson çocuğa son çayı söyledim.

Bitmesin diye de yavaş yavaş içtim.


Yaptığımız Foça gezilerinde, soluklanmak için mola verdiğimiz bir kahvehane var.

Foça tabelası karşımda 26 km daha gitsek, soluğu Foça’da alacağız.

(Foça’yı da özledim, Ağustosa kısmetse)

Menemenden sonra İzmir trafiği felaket.

İzmir’in şoförlerini anlatırlardı da inanmazdım.

Dinlemekle, okumakla pek bir şey anlaşılmıyor tabii.

Yaşamak lazım.

Çiğliden otobana girince rahatladım biraz.

İki tünel geçtik.

Baktım mazot bizi yarı yolda bırakacak, ilk benzin istasyonunda pompaya yanaştım.

- Pardon Mordoğan’a gideceğiz de biz.En kestirme nasıl gidebiliriz? (Sanki yüz tane yol varda)

- Rıfkı…Rıfkı baksana oğlum ağabeyin ne diyor

- Buyurun

- Mordoğan’a gideceğiz biz yolu soruyordum..

- Yabancısıyım ağabey ben burasının..

Devam edecek...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..