Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Etiketler

Etiketler
 

Hepimiz sıradayız.

Yürüyen bi kaldırımda sırayla ilerliyoruz.

Birkaç saniye için diğerlerinin önlerinden geçiyoruz.

Ne oluyor o birkaç saniyede?

Yanındaki kutuda birsürü etiket olan adam etiketlerden kendisinin lütfettiği! bir taneyi yakamıza iliştiriyor.

Evet sen demin geçen 200 küsürüncü adama benziyorsun.

Al sana bir etiket.

Demek sen bunları açıkyüreklilikle söylüyorsun.

Sanada bir etiket.

O kadar rahatki etiketlemek onun için...

Hiç düşünmüyor karşısındakinin bilgi birikimini, düşünce yapısını.

O sadece kendi çerçevesinden bakıyor.

ve şimdiye kadar içinde biriktirdikleriyle seni bir güzel etiketliyor.

Sana ait özel bir barkod numaran olmasını kabullenemiyorlar.

Genelleme yapmak işlerine geliyor.

Her zaman beyaz yada siyah mı olmak zorunda.

Hayır ben griyide çok seviyorum.

Hiç bir zaman izin vermeyecekler mi

Birbirimizden farklı olmamıza, farklı düşünce yapılarına???

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..