Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Etimek tatlısı

Etimek tatlısı
 

En sevdiğim tatlılardan biridir etimek tatlısı... cumartesi akşamı gelen misafirlerimizden bahsetmiştim sizlere o zaman yapmıştım bu tatlıyı. Ben çok severim o yüzden paylaşmak istedim sizlerle umarım sizde seversiniz...

Malzemeler
1 paket tuzsuz etimek. 2 bardak toz şeker. 2 bardak sıcak su. 1 kg.süt. 2 çorba kaşığı mısır nişastası (dolu dolu) 1 çorba kaşığı un. 2 paket vanilya. 2 çorba kaşığı toz şeker (silme).

Yapılışı
Şekeri tencereye koyuyoruz ve yakıyoruz. İyicene eriyince 2 bardak sıcak suyu döküyoruz (ocağı kapatıp öyle karıştırın, dikkat edin üstünüze sıçrıyor yanmayın daha sonra tekrar ocağı açarsınız). Etimeklerin üzerine döküyoruz. Başka bir tencerede süt, mısır nişastası, vanilya, un ve 2 çorba kaşığı toz şekeri pişiriyoruz. Muhallebimizi de etimeklerin üzerine döküyoruz biraz soğuyunca buzdolabına koyuyoruz. Sonra 2 şer 3er yiyoruz.


Aslı durkut
afiyet olsun
 
Toplam blog
: 42
: 1952
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Pastacılıkla ilgili çeşitli kurslara katıldım ve sertifikalar ..