Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Etkesiği

Etkesiği
 

ve hayat devam ediyor, en lazım yerinden hızla incelmeye..


"Sırlar ifşa olsa da hakikat gerçeğini korur"

Korur, çünkü kaybolur.. Gerçek, o an hissettiklerinle yaşadığındır. His anlıktır. Sevinçle yaşadığını memnuniyetle anarsın, acıyla dolduğunu ya nefretle, ya korkuyla ya da inkarla anarsın. Kaybolur..
Ya sen kaybetmek istersin saklamak adına ya da kayboluverir mutlak güçten dolayı, hiç unutmamak isterken..

"Hakikat gerçeğini korur.." Benim apak gördüğümü sen de öyle göremezsin ki..

Dumanaltıyım..
Etkesiği heryerim..
Etkesiği, çünkü tam altı saat odamı temizledim, yıkadım herşeyi, katlayıp dürdüm. Duvarlarını silene, perdelerini yıkayana kadar.. Bahar temizliği mi sandın. Hayır! İçimi temizlemekti tüm derdim.. Tüm haykırışımı, tüm bedbinliğimi, bedenimin yorgunluğuna vermekti, herşeyi silmekti.. Etkesiği her yanım.. Parlak bir dumanaltındayım..

Değişen ne mi?

Saçlarımı omzumdan alıp, ensemi özgür bıraktığım, tepeden toplayıverdiğim,
o çok sevdiğim, pür dikkat özen gösterdiğim değer verdiğim tokamı..
Kendime bile rol yaparcasına tutturayım derken hani saçlarımı tepeme..
Yere attım..
Kırıldı tokam!

Ohh! dedim
Demek böyleymiş:
Sakınarak diken üstünde yaşamaktansa, dikeni batırıp yarayı sarmanın ne olduğunu!
Senin de beni nasıl bilerek attığın ve sonrasında aldığın hoş nefesleri..
demek böyleymiş..

Bulursun benim gibi bir toka be sevgili!
Bulmaz mısın.. Elbet bulursun.. Yine atar, yine kırar, yine bulursun..
Ama o tutturamayacağı bir saç bulamayınca sende..
Ne yapar!
Hiç düşündün mü..
Deneme-yanılmayla kazanılmıyor bu sittiğimin hayatı be sevgili..
Boş ver.. Koy ver.. Be bit içimde sevgili!

Değişen ne mi?

Hakikat aynılığını korurken bilemediğim,

İfşalığın gerçeğinde toz dumanım..

Kırıntılarını süpürsem neye yarar!

Sen "bitti" diyene kadar içimde

Buradayım! içimdesin..

Be sevgili..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..