Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Etle etsizliğe dikkat çekmek(?)

Etle etsizliğe dikkat çekmek(?)
 

İşte tasarım harikası o elbise! Yaratıcısı da çok zekiymiş gerçekten...


Bazen olaylara tek yorumum 'Hımm peki tamam, anlıyorum.' Olabiliyor. Lady Gaga'nın etten elbisesi mevzusunu ilk duyduğumda da başka bir tepki veremedim. Annem çok şaşırdı, ben pek şaşırmadım, zaten sevgili Gaga ilginç giysileri seviyor. Beni ciddi anlamda tek düşündüren nokta elbisesinin kokusu... Hangi parfüm o kokuyu bastırabilir ki? Daha doğrusu parfümler, kalabalık falan derken evet dışarıdan o koku duyulmuyordur belki ama Gaga'nın kendisi hiç rahatsız olmadı mı onu merak ediyorum.
Eti yıkamak, hatta buzluktan alıp tavaya koymak bile benim için işkence, bu kadarı da abartı belki ama dokunmayı hiç sevmem gerçekten. Vücudumda olduğunu düşününce midem, beynim, kaslarım tuhaf çalışmalar içine giriyor. Bir de tebrik için ona sarılanların durumu var, yerlerinde olsam kendimi parçalarcasına banyo yapardım heralde!
Evet dediğim gibi belki de ben abartıyorum ama elbiseyle ilgili aklıma ilk gelen düşünceler bunlar oldu. Daha sonra gazetelerde Gaga'nın açıklamasını okuduk. Doğal olarak bu kıyafet hayvan severlerden tepki toplamış durumda... Gaga ise 'Kıyafeti giydim ama niye giydim bir sorun?' dercesine açıklamalarda bulunmuş...Bana kalırsa özrü kabahatinden büyük. 'Biz birer et parçası değiliz, ben bir et parçası değilim. Eğer hakkımızı savunmazsak üstümdeki bu etlerden farkımız olamayacak.'
Birincisi kim Gaga'nın hakkını yediyse çıksın ortaya... İkincisi sevgili Gaga seni kıyafetle göremeyenler, yani ciddi anlamda sadece et görenler, etten olduğunu düşünürler... Gayet normal. Yani bu bana bir kılıf gibi geliyor, bu açıklama sonradan uydurulmuş belli, o kıyafet tamamen dikkat çekmek amacıyla ortada.
Lady Gaga zaten her hareketiyle, klibiyle, tüm giysileriyle sürekli dikkat çekiyor. Şimdi de hayvan severlerin tepkisi düşünülmemiş mi bilmiyorum ama yine dikkat çekmek amacıyla bu giysi ortaya çıkarılmış. Aman boşver tepkileri, bu dünyada sebepsiz o kadar çok şey var ki. Ben bu elbiseyi giydim çünkü diyerek vakit harcama, sekiz dalda ödül kazanmışsın zaten, insanlar konuşur konuşur susar. Başarılar, güzel davranışlar kısa süre takdir edildikten sonra nasıl unutuluyorsa anormallikler de unutuluyor. Bu tepkiler de bitiverecek, boşver sebep aramayı. Yani hareketi yapmadan önce düşünülecek şeyler sonradan düşünülünce çok antipatik bir hal alıyor.
Hem her hareketiyle bu kadar çatlak bir kadına niye ciddi eleştiriler gelir ki? Bırakın ister yesin ister giysin.
 
Toplam blog
: 31
: 1120
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

Her yıl yeni bir yaşı kutluyoruz. Yılın o gününde sanki birden büyüyormuş gibi hissediyoruz. Aslı..