Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Haber
 

Euro 2008

Euro 2008
 

Televizyonunuzu uydu yayını ile izliyorsanız, Euro 2008 maçları maalesef izlenmiyor. Çünkü ATV maçları şifreli olarak yayınlıyor, yayınlamaya da devam edecek…

Euro 2008 Avrupa Kupası Finalleri’nin yayın hakkı, Türkiye için ATV grubunda. İlk maç Cumartesi akşamı oynandı. Ben maçı çatı antenim olduğundan izledim. Maçı yorumlamaya gerek duymuyorum, hiç keyif alamadım. Portekiz 2-Türkiye 0

Maçları, karasal ya da kablolu TV kullanıcıları ile Digitürk aboneleri ve de normal çatı anteni olanlar izleyebiliyor.

Anlaşmanın sadece Türkiye haklarını kapsadığı ve uydu yayınının başka ülkelerde de izlenebildiğini göz önünde bulunduran UEFA, bu nedenle uydu yayınına izin vermiyormuş.

Grubumuzda kalan maçlarımız.

2. Maçlar - 11 Haziran

Saat: 19.00 Çek Cumhuriyeti - Portekiz
Saat: 21.45 İsviçre - Türkiye

3. Maçlar - 15 Haziran

Saat: 21.45 İsviçre - Portekiz
Saat: 21.45 Türkiye - Çek Cumhuriyeti

Türk milli takımımıza başarılar…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..