Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Eurovision 2011 de Azerbaycan birinci oldu. Şarkılarının türkçe sözleri

Eurovision 2011 de Azerbaycan birinci oldu. Şarkılarının türkçe sözleri
 

Almanya'nın Düsseldorf kentinde düzenlenen 56. Eurovizyon Şarkı Yarışmasında Türkiye'yi temsil eden Yüksek Sadakat, yarı finalde elendi ancak Azerbaycan temsilcisi birincilik ipini göğüsledi.

Güzel bir olaydı.

O kadar güzel olan başka bir olay da, solistin yarışma sonunda elinde Türk bayrağı ile pistte koşması idi.

Türkiye yarı finalde elense de, Nigar’ın bayrakla koşması beni sevindirdi.

Finale baktığımız zaman, yarışan şarkıcıların o kadar kaliteli olmadığı konuşuluyordu.

Yarışmada başka dikkat çeken nokta da, komşu ülkelerin yine birbirlerine oy vermeleri idi.

Türkiye için bu yıl son 10 yılın en kötü sonucunu aldı

56. Eurovision yarışmasında bu sene Yksek Sadakat ile aldığımız sonuç son yılların en kötü sonucuydu.

Türkiye'nin Eurovision'a yarışmaya dahil olması ilk kez 1975 yılında gerçekleşti.

Semiha Yankı'nın “Seninle Bir Dakika”sı ile başlayan serüvende Türkiye, Sertab Erener'in “Everyway That I Can” şarkısı ile Eurovision birinciliğini kazanınca ülkede Eurovision heyecanı ve merakı da canlandı. Athena, Kenan Doğulu, maNga ve Mor ve ötesi ile başarılı sonuçlar alındı. Ancak bu yıl ki sonuç finale bile kalınamayınca 10 yılın en kötü sonucu oldu.

10 yılda ne yaptık

• 2010 - maNga - We Could Be The Same / 2. oldu •

2009 - Hadise Düm Tek Tek / 4. oldu •

2008 - Mor ve ötesi - Deli / 7. oldu •

2007 - Kenan Doğulu - Shake It Up Şekerim / 4. oldu •

2006 - Sibel Tüzün - Süperstar / 8. oldu •

2005 - Gülseren - Rimi Rimi Ley / 13. oldu •

2004 - Athena - For Real / 4. oldu •

2003 - Sertab Erener - Everyway That I Can / 1. oldu •

2002 - Grup Safir - Leylaklar Soldu Kalbinde 16. oldu •

2001, Sedat Yüce Sevgiliye Son / 11. oldu

Neyse gelelim, Azerbaycan şarksının sözlerine

Şarkının adı, “Running Scared”, (Azerbaycan Türkçesi: Ürküb Qaçan; Anadolu Türkçesi: Ürküp Kaçan ya da Korkup Kaçan)

Ell & Nikki tarafından seslendirildi.

Sözleri ve Türkçesi şöyledir..


Come to me, come to me tonight
Bana gel,bu gece bana gel

Oh god, I need you anyway... baby
Oh Tanrım! Sana, herne olursa olsun ihtiyacım var bebeğim

I just wanna be, be around you all the time
Sadece her zaman yanında olmak,olmak istiyorum

Oh god I need you.. oh...
Oh Tanrım! Sana ihtiyacım var…oh

Koro:
I'm running I'm scared tonight
Koşuyorum,bu gece korkuyorum

I'm running I'm scared of life
Koşuyorum,hayattan korkuyorum

I'm running I'm scared of breathing
Koşuyorum,nefes almaktan korkuyorum

Coz I adore you
Çünkü seni delice seviyorum

I'm running I'm scared tonight
Koşuyorum,bu gece korkuyorum

I'm running I'm scared of breathing
Koşuyorum,nefes almaktan korkuyorum

Coz I adore you
Çünkü seni delice seviyorum

Come to me, come to me a bit more
Bana gel,biraz daha fazla bana gel

Oh god I need you, there's nothing left for me to say
Oh Tanrım!sana muhtacım,bana söyleyecek bir şey kalmadı

So rest on me darling, stay forever more
Bu yüzden bana güven sevgilim,hep daha fazla kal

Oh god I need you, I need you
Oh Tanrım ! sana muhtacım sana muhtacım

Koro:
I'm running I'm scared tonight
Koşuyorum,bu gece korkuyorum

I'm running I'm scared of life
Koşuyorum,hayattan korkuyorum

I'm running I'm scared of breathing
Koşuyorum,nefes almaktan korkuyorum

Coz I adore you
Çünkü seni delice seviyorum

I'm running I'm scared tonight
Koşuyorum,bu gece korkuyorum

I'm running I'm scared of breathing
Koşuyorum,nefes almaktan korkuyorum

Coz I adore you
Çünkü seni delice seviyorum


Solo bölüm:

Oh, what I wouldn't give away
Oh,açığa vurmak istemediğim şey

To be your shelter and keep you safe… oh… oh..
Senin sığınağın olmak ve seni emniyette tutmak oh..oh..

Koro:
I'm running I'm scared tonight
Koşuyorum,bu gece korkuyorum

I'm running I'm scared of life
Koşuyorum,hayattan korkuyorum

I'm running I'm scared of breathing
Koşuyorum,nefes almaktan korkuyorum

Coz I adore you
Çünkü seni delice seviyorum

I'm running I'm scared tonight
Koşuyorum,bu gece korkuyorum

I'm running I'm scared of breathing
Koşuyorum,nefes almaktan korkuyorum

Coz I adore you
Çünkü seni delice seviyorum

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..