Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
Müzik
 

Eurovision 2011 Yüksek Sadakat Live It Up Şarkı Sözü

Eurovision 2011 Yüksek Sadakat Live It Up Şarkı Sözü
 

Son yıllarda aldığımız istikrarsız sonuçlarla gündeme gelen Eurovision Şarkı Yarışması’nın bu yılki uzun sessiz bekleyişinin ardından açıklanan temsilcisi Yüksek Sadakat merakla beklenen şarkılarını açıkladı. Akıllarda yer edinme kaygısıyla isimlendirildiği her halinden belli olan “Live It Up” 2011 Mayıs’ında Almanya’da yapılacak olan Eurovision Şarkı Yarışması’nda ülkemizi temsil edecek.

Yüksek Sadakat’in genel tarzının dışına çıkan, basit bir melodi ve çok fazla harekete yer vermeyen şarkı ilk görünümüyle çok umut vaat etmese de yapılacak düzenlemelerden sonra başarılı bir sonuç alacaktır. Geçtiğimiz yıl MaNga’nın şarkısı için ilk anda yapılan olumsuz eleştiriler sonradan pişmanlık yaratmıştı. Bu yılda aynı durumu yaşayacağız gibi geliyor.

Live It Up (Yaşamak Zamanı / Hayatını Yaşa)

Here's your favourite song on the radio

Shake your head to the beat, it's rock 'n' roll

If you're feeling the world has kicked you down

All you need is just to have a little fun

***

Hey... it's time to live it up

My friend, put the record on

Sing it loud and let it out, life is beautiful

My friend, let it out, life is beautiful

***

Give yourself a break, come on and live it up

Give yourself a break, come on and live it up

Give yourself a break

***

Driving on with no map to lead me on

Eyes on the horizon and there's no turning round

Sometimes I feel, I feel I'm not alone

So let your colours shine right next to mine

***

Hey... it's time to live it up

My friend, put the record on

Sing it loud and let it out, life is beautiful

My friend, let it out, life is beautiful

***

Give yourself a break, come on and live it up

Give yourself a break, come on and live it up

Give yourself a break

***

I say my friend, life is beautiful

I say my friend, life is beautiful

I say my friend, put the record on

Sing it loud and let it out, life is beautiful

My friend, let it out, life is beautiful

***

Give yourself a break, come on and live it up

Give yourself a break, come on and live it up

Give yourself a break

A.Buğra TOKMAKOĞLU

Abtokmakoglu@gmail.com

 
Toplam blog
: 430
: 2186
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

20 Nisan 1989'da İzmir'de doğdu. İlköğretim ve lise öğrenimini Karşıyaka'da tamamladı. 20..