Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '09

 
Kategori
Müzik
 

Eurovısıon üzerine

Eurovısıon üzerine
 

Her sene bir gürültü patırtı kopar, TRT Eurovision için kimlerle görüşüyor, yeni parça nasıl, kaçıncı oluruz şu bu… Hala neden bazı şeyleri farketmiyoruz acaba? Sertab Erener birinci oldu da bir şey mi oldu? Yolu mu açıldı, Avrupa sanatçısı mı oldu, ne oldu Allah aşkına? Ben cevap veriyim hiçbir şey olmadı. Çünkü Eurovision yıllar önce fonksiyonunu yitirmiş bir yarışma da ondan. Ben geçen sene kimin birinci olduğunu bile hatırlamıyorum.

Bu sene de oturduk Hadise’nin şansını tartışıyoruz kaçıncı olur diye. Yahu ister birinci ister sonuncu olmuş, eline gazoz kapağı almaktan başka bir şey olmayacak ki? Bu yarışma bir Oscar veya Cannes ödülü gibi ödülü kazananların kaderini değiştiren bir yarışma değil ki. Ben açıkçası prestijli sanatçıların bu yarışmaya girerek kalitelerini düşürdüklerinü düşünüyorum. Örneğin Patricia Kaas. Yılların divası, ne işin var be kadıncağız senin orda?

Bence son kullanma tarihi gelmiş bir yarışmadan bahsediyoruz ve bu formata son vermek gerekiyor. Çünkü tıkanan ve yolunda gitmeyen bir durum mevcut.

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..