Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Komşuluk
Okunma Sayısı
1547
 

Ev alma, komşu al...

Ev alma, komşu al...
 

internetten alıntıdır.


Yaşım 30 ama eski zamanlardaki komşuluk ilişkilerini az-çok bilirim. Komşuların birbirlerini kollaması, koruması...Bir tas çorba yapınca bile komşusuna da yollaması çok hoştu doğrusu...

Şimdiki zamanda komşuluk mu kaldı diye düşünürken, öyle bir mahalleye taşındım ki bu düşüncelerimin hepsini çürüttüler.

Daha taşınma esnasında börekler, kekler, çaylar, yardıma gelmekler, tesisatçı bulmaklar falan filan...Zaten çok şaşırmıştım ve içimden "tüh keşke bu evi alsaydık" diye geçirmiştim...Düşünün daha oturmadan, evin rahatlığını bilmeden komşularım beni bu düşünceye sevk etmişti...

Oturalı 1 yıl oldu, komşularımla o kadar içli-dışlı olduk ki; evde olmadığım zaman merak bile ediyorlar artık...Tabi ben de aynı şekilde; ne pişirsem onlara da birer tabak götürüyorum, canım sıkılıdığı zaman bir kahve içmeye davetsiz gidebiliyorum.

Son günlerde ise; bir ev alma durumumuz oluştu. Yemin ederim ne kadar lüks evlere baktıysam hiç beğenmedim çünkü benim aklım komşularımdaydı...Onların o gülen yüzleri, hoş sohbetleri hiç aklımdan çıkmıyordu. Bizim ev sahibi de epey fiyat istiyordu eve, çaresizdim, ne yapıp edip komşularımı bırakmamalıydım.

Saygıdeğer kayınpederimin de teşvikleriyle uzun süren görüşmelerden sonra oturduğumuz evi nihayet aldık...

Şu anda yine aynı yerde ama kendi evim olması farkıyla oturuyorum. Komşularımın her birine sarılıp sarılıp ağladım...

Bu devirde, böyle güzel komşularım olduğu için çok şanslıyım...

Ev alma, komşu al sözüne en güzel örnek benim durumum oldu...

Bu bloğum sayesinde ev sahibi olduğumu da sizlerle paylaşmak istedim...

Bütün kiracıların en kısa zamanda ev sahibi olması dileğiyle ve en güzel komşulara sahip olmanız dileğiyle,

Sevgiyle kalın...

Bloğumu bir klasikle noktalıyorum; komşu komşunun külüne muhtaçtır...

SEVİLAY

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ve mutlu oturmanız dileğiyle hayırlı olsun diyorum. İyi de çöp vergisi, emlak vergisi, apartman tadilat giderleri... Bir sürü yük altına girmişsiniz. Kim ödeyecek onları? Bi sürü iş...

Yüksel ÖNAÇAN 
 02.02.2010 3:20
Cevap :
Tabi ki hepsini sevgili kayınpederim ödeyecek Yüksel Bey...Bize de evde güle güle oturmak kısmı kalacak...Kayınpederimin iki tane oğlu var, ikisine de çok düşkün, onları üzmemek adına bütün vergileri yükleneceğinden eminim...Objektif yorumunuza teşekkür ederim, sevgiyle kalın...  02.02.2010 10:03
 

Çok sevindim, evinizde mutlu sağlıklı güzel yıllar geçirin inşallah ve komşularınızla beraber:) Sevgilerimle...

Nev 
 28.01.2010 15:50
Cevap :
Çok teşekkür ediyorum Nilüfer Hanım, Allah bütün kiracıları evsahibi yapsın inşallah...İnsanın kendi evi gibisi yok..sevgiyle kalın...  29.01.2010 0:38
 

Kira vermek kadar zor birşey yok. Hem şimdi o parayla Burger King'de hamburger iyi gider!!

Ahmet Balcı 
 25.01.2010 23:09
Cevap :
Evet Ahmet Bey, kirada oturmak gerçekten çok zor, 8 senede neler çektik neler...Saygıdeğer kayınpederimin de yüklü bir maddi desteğinden sonra ev sahibi olabildik, ona bu anlamda minnetarız! Evi alır almaz soluğu Burger King'de aldık, 2 mönü alana 1 mönü bedava, üçümüz de ziyafet çektik, bir gün sizi de bekleriz, sizi misafir etmekten çok mutluluk duyacağız emin olun...Sevgiyle kalın...  26.01.2010 12:22
 

Bende senin ve sizlerin adına çok ama çok sevindim,ablamda öğle,,,,,,,o ev çok güzel ve komşularında öğle,Allah içine sindirsin Sağlıkla ve gülerek oturun evinizde,tüm huzur ve mutluluklar sizlerin olsun,,,,,,,sevgiler gönderiyorum sana,,,,,

Alyoşa-Sevmek Güzeldir. 
 25.01.2010 22:59
Cevap :
Canım halam, ev sahibi oluşumu tüm blogdaşlarımla paylaşmak istedim...Komşularımın ne kadar iyi olduğunu da herkes bilsin istedim, onları çok seviyorum...Sebuş halama verdiğim sözü unutmadım, beklediğim bir şey var sen de biliyorsun onu...sevgiler güzel gözlü, derin mavi bakan canım halam...  25.01.2010 23:18
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 71
Toplam yorum
: 333
Toplam mesaj
: 35
Ort. okunma sayısı
: 1864
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster