Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Komşuluk
 

Ev alma, komşu al...

Ev alma, komşu al...
 

internetten alıntıdır.


Yaşım 30 ama eski zamanlardaki komşuluk ilişkilerini az-çok bilirim. Komşuların birbirlerini kollaması, koruması...Bir tas çorba yapınca bile komşusuna da yollaması çok hoştu doğrusu...

Şimdiki zamanda komşuluk mu kaldı diye düşünürken, öyle bir mahalleye taşındım ki bu düşüncelerimin hepsini çürüttüler.

Daha taşınma esnasında börekler, kekler, çaylar, yardıma gelmekler, tesisatçı bulmaklar falan filan...Zaten çok şaşırmıştım ve içimden "tüh keşke bu evi alsaydık" diye geçirmiştim...Düşünün daha oturmadan, evin rahatlığını bilmeden komşularım beni bu düşünceye sevk etmişti...

Oturalı 1 yıl oldu, komşularımla o kadar içli-dışlı olduk ki; evde olmadığım zaman merak bile ediyorlar artık...Tabi ben de aynı şekilde; ne pişirsem onlara da birer tabak götürüyorum, canım sıkılıdığı zaman bir kahve içmeye davetsiz gidebiliyorum.

Son günlerde ise; bir ev alma durumumuz oluştu. Yemin ederim ne kadar lüks evlere baktıysam hiç beğenmedim çünkü benim aklım komşularımdaydı...Onların o gülen yüzleri, hoş sohbetleri hiç aklımdan çıkmıyordu. Bizim ev sahibi de epey fiyat istiyordu eve, çaresizdim, ne yapıp edip komşularımı bırakmamalıydım.

Saygıdeğer kayınpederimin de teşvikleriyle uzun süren görüşmelerden sonra oturduğumuz evi nihayet aldık...

Şu anda yine aynı yerde ama kendi evim olması farkıyla oturuyorum. Komşularımın her birine sarılıp sarılıp ağladım...

Bu devirde, böyle güzel komşularım olduğu için çok şanslıyım...

Ev alma, komşu al sözüne en güzel örnek benim durumum oldu...

Bu bloğum sayesinde ev sahibi olduğumu da sizlerle paylaşmak istedim...

Bütün kiracıların en kısa zamanda ev sahibi olması dileğiyle ve en güzel komşulara sahip olmanız dileğiyle,

Sevgiyle kalın...

Bloğumu bir klasikle noktalıyorum; komşu komşunun külüne muhtaçtır...

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..