Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ev bulmayla ilgili

Ev bulmayla ilgili. Değerli arkadaşlar geçenlerde ev aradığımı yazmıştım biz bekir arkadaşımla beraber kalıyorduk arkadaşımızı bakım merkezine gönderme zorunluluğu oluştuğu için bende kendime yeni bir yer bulacağım. 
Başımı sokacak bir yer. Öyle konfor falan aramıyorum tuvaleti banyosu içinde yâda bahçesinde olsun yeter. Karakaçanın sesiyle uyanmak. Evde konfor aramıyorum biz köyde altında hayvanların barındığı ve acıktığında yukarı seslenip ev sahiplerini uyandırdığı evlerdi İzmir’de öyle bir ev yok ama ona yakın bir evde olur. 
Temizlikçi çağırmak. Şimdi şirketler var. Ama ben herkese güvenmiyorum telefonumuzu mu çalacaklar yoksa paramızı emin olacağım güvenilir birileri olsun diye sizlere özelikle yazdım belki bir iki kap sulu yemekte yapar bizi de ücreti neyse veririz. 
Pansiyon pansiyon tarzı evler İzmir’de yaygın değil daha çok turistik ve batıda sanki yaygın yine de İzmir’de varsa pansiyon hatta güvenilir olursa ev arkadaşı seçeneğine de sıcak bakarım.Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93
 
 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..