Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ev halim :)

Ev halim :)
 

Bugün Pazar, evdeyim :)

Pek öyle gezenti hallerim yok zaten :)

Ev işi, yemek filan derken akşam oldu :)

TV de de TRT'ye takıldım bugün.

TRT Belgesel kanalındayım bu aralar :)

Magazin vs programları sevmiyom zati.

TRT Belgesel kuşağında kanlı bıçaklı, aslanlı kaplanlı filmler yok, en çok ona bayıldım :)

Gündüz şehir şehir gezdim, Bursa'yı seyrettim, Anadolu'daki çiçekleri izledim.

Şimdi de ''Ata Yadigarı'' diye bir program var, ona bakıyorum. El dokuma kumaşları anlatıyor, ipekçilikten bahsediyor.

Akşama bir yerlerde hoşuma giden film olursa bakarım artık.

Hafta içi bütün gün dışarda olduğumdan herhal, özel bir programım yoksa kıpraşmıyorum bir yere haftasonlarında.

Evde keyif yapmak hoşuma gidiyor.

Ev temizlenmiş, çamaşır faslı bitmiş, ütüler hazır, yemekler yapılmış, çayım demlenmiş :)

Yetiyor beni dinlendirmeye :)

Dışarıda hava çok güzel, belki sahilde bir yürüyüş en fazla, hepsi o :)

Dikişlerim vardı ama elime alasım gelmedi, ne yalan söyleyeyim :)

Hayat işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..