Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '15

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Ev kedilerinin bilinmeyenleri

Ev kedilerinin bilinmeyenleri
 

mercan, kraliçe kedi


Daha önce bahsetmiş miydim? Üç yıldır evimizin kraliçesi bir kedi adı; Mercan

Her zaman söylemişimdir "hayvanların aklı var fikri yok" diye

Evde herşeyden haberdar Mercan, kime nasıl davranacağını biliyor,

Tüm isteklerini farklı miyavlamaları sayesinde bize yaptırıyor,

İnanılmaz stratejik hareketleri var :)

Kedi deyip geçmeyin,

Onlarında kendilerince plan programları mevcut,

Bizim evde 2 delikanlı, bir baba ve bir anne ile yaşıyor Mercan Hanım,

Abimizin polenlere olduğu kadar kedi tüyüne de alerjisi var,

Antihistaminik Haplarla idare ediyor, Mercan'ı çok sevmesine rağmen fazla samimi olamıyor, odasına girmesine izin vermiyor,

Diğer delikanlıyı ise sahibi olarak belirlemiş durumda, akşam ayak ucunda uyuyor, tüm bakım işlerini ona yaptırıyor, kumu maması onun sorumluluğunda, gözü gibi koruyup kolluyor, sevgisini gözleri ile anlatıp, onun bir kafa hareketi ile maymun oluyor :)

Baba ise oyun arkadaşı, işten eve geldiğinde bir bebek gibi ona sırnaşıyor, kucağına alıp okşamasını, evde deli gibi koşarak onunla oynamasını bekliyor,

Anne yani ben oluyorum bu kişi, çok seviyeli bir ilişki var aramızda,

Eve geldiğinde yasaklar koyan biri olarak beni pek de sevdiğini söyleyemem,

Parmağımı kaldırıp "mutfağa girmek yasak, koltukları tırmalamak yasak, halılara tırnakları sokup gerilmek yasak" dediğim için bana uzaktan bakmayla yetiniyor,

Sevecek oluyorum kırılmayayaım diye zoraki 2 sn duruyor, sonra fırlıyor yanımdan,

Yani kedi deyip geçmeyin,

Onlar harika bir can yoldaşı ev arkadaşı....

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..