Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Ev ölü gözyaşlarımla dolu

Ev ölü gözyaşlarımla dolu
 

Erinmezsen tek tek sayabilirsin gözyaşlarımı.


Yaşlar suçlu!

Canım birdenbire istedi....

Gözümden yaşlar akıyordu ve ben o yaşları topluyordum!

Geceydi. İstanbul'du. Saat Adalar'dı. Yalnızdım. Değildim! Yaşlar da benimleydi, tüm yaşlarım.

İşkence!

İşkenceye mi hazırlanıyordum? Yaşlar bana işkence ediyordu...

İftira!

Yaşlar bana hücum etmişti, ben...ben de onları topladım; toplayıp hadlerini bildirdim!

Yaşlar suçlu, zamanlar kere suçlu!

Yalan! Asıl suçlu olan sensin!

O zaman güçlü olanım, diyelim....ve ben şimdi o gücümü kullanıyorum...hepinizi geceye dökeceğim!...

Haksızlık bu.

Benim yaşlarım değil misiniz, gözümden fışkıran, özümden; ben de şimdi sizi fışkırtıyorum İstanbul'a!...

Çocuk, çocuk yaşlara dokunma bari.

1. Not: Beni yalnız buldular, yakaladılar Adalar'ın önünde, saldırıya geçtiler, yer miyim, yemedim, ben de saldırdım. Aman allahım ne çok yaş aktı!?!

2. Not:

Sen söylüyordun...
ben Adalar'ı seyrediyordum...
derken...
hücum ettiler gözlerimden...
o ne yağıştı öyle?!?

Çıldırdım!

Ben de saldırdım onlara...
ev mi?
ev ölü
gözyaşlarımla dolu.

Ş.Y.




 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..