Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '14

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Evcil hayvanların durumu

Evlerde beslenen kedi, köpek gibi hayvanlarla ilgili birkaç konuya değinmek istiyorum. Gerçekten bazen ben de evimde bir köpek beslemeyi bazen planlamıyor değildim.. Ama bunun çok doğru olmadığını düşünüyorum. Zira hayvanların yaşam alanı insanların yanı değil. Farkında olmadan ya da istemeden onlara kötülük yapıyoruz.

Neden mi ? Herhangibir pet shoptan alınan bu hayvanlara bazı insanlar birkaç ay baktıktan sonra sokağa bırakabiliyorlar.  Bu durum onlar için çok zor bir durum. Hazır yemeğe ve sıcak bir yuva ortamına alışan hayvan dışarıda yaşamını sürdüremeyerek ölebiliyor. Bu hayvanların aslında insanlardan kaçması gerekiyor. Bazen kötü niyetli kişiler hayvanlara işkence çektirebiliyorlar.

Bu tip evcil hayvanlara bakılacaksa eğer ömürleri boyunca bakılmalı ve uzman veteriner hekim tarafından sürekli periyodik sağlık kontrolleri yaptırılmalı.

İşte sokağa atılan hayvanlar beni çok üzüyor. Kim ne derse desin doğadaki tüm hayvanlar kendi ortamlarında hayatlarını idame ettirmeli. Ben onları uzaktan çok seviyorum.

 
Toplam blog
: 20
: 2246
Kayıt tarihi
: 09.01.13
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesinden mezunum. İlgi alanlarımın başında bilgisa..